KimJuhani Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Jeg har en e46, å jeg leter etter antenne MED radio.. Er det mulig å få tak i denne haifinne? http://aycu18.webshots.com/image/35977/ ... 989_rs.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Er mulig, men er ikke noe bra signal av de antennene har eg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Ja men har også hørt at man mister ikke signalet om vi fjerner den heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 fjerner ka? har du ikkje antenne fra før? iså fall er det bedre å ha den, og kjøpe en pynte hai finne i steden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Ja men hvor skal jeg da ha haifinna? Må jo erstatte den gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Du kan kjøpe sånn: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 og sånn https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_5050 se litt nede på siden så finner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Tak antenne er for TLF. Haifinne er også for TLF. Radio ligger i bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Å det garanterer du meg 100? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Har en original haifinne antenne til E46 liggende, og den er for tlf. Så ja vil mene det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 kjempe fint=) Men er det noen andre som kan bekrefte? =) Litt kjipt hvis jeg kjøper fake å så er det bare waste )= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Jeg kan bekrefte at det kjennern sier er riktig. Om du kikker på finn.no en tur også, vil du se at de bilene med original telefon har haifinne-antenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Jeg kan bekrefte at det kjennern sier er riktig. Om du kikker på finn.no en tur også, vil du se at de bilene med original telefon har haifinne-antenne. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Skjønt, så jeg kan jo bare fjerne den lille antenna mi å smelle på en haifinne? =) å ikke ha noe problem med radio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Ja men ikke kjøp original da, den er for liten til å dekke over hullet fra den lille du har. Er en grunn til at jeg har en original liggende Planen var å sette den på en E46 jeg hadde med integrert tlf og den lille antenne originalt. Men original haifinne antenne til E46 ligger for langt bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå