Gå til innhold

M3 3,0 liter motor med girkasse m.m +++SOLGT+++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den offisielle grensen til Posten er 35 kg. En kan være heldig å få sendt tyngre ting. Ikke alle postkontor har vekt som går til 35 kg. Jeg har også sendt 525 kasse på nesten 39 kg med hell, fordi de hadde ikke riktig vekt i butikken.

Men la meg få tenke litt på M3 kassen. Vil i så fall ha 5.000 kr + eventuell frakt for den. I så fall kan JulianS få kjøpe motoren for 25.000. Da har jeg fått prisen jeg vil ha.

Ellers får andre skynde seg hvis de vil gi mer for motor kasse. Jeg får ta en avgjørelse i kveld.

Og må høre om løftebukken er solgt for å finne ut om frakt av motoren.

Eirik.

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei. Er det noen som har telefonnummeret til JulianS? Det ser ut som at det blir kjøp av løftebukk i nærheten av der han bor. Og da er levering av motoren også enkelt hvis han vil kjøpe motoren.

Eirik.

Skrevet

Ja se hva du får til Julian. Vet det er et problem med penger før en selv har solgt en motor eller to som en må selge først.

Til SH Racing:Hva vil du gi for Remus DTM potten siden du så sterkt ønsker den? Det er to rør bak som buer opp litt på min potte. Det er alltid styr å få tak i en annen potte, og dyr frakt. Så det må jeg ta i betraktning når jeg må få tak i ny potte. Og det er et styr å pakke inn. Så selger bare potten hvis jeg får en god pris.

Så motoren er ikke solgt enda. Enda sjanse til å kjøpe enten M3 motoren separat eller motor og kasse sammen.

Eirik.

Skrevet

Bumper denne igjen for eventuelt nye interesserte. Reiser hjem til Norge i morgen formiddag. Skal hente mange deler på vei hjem. Har ikke nettilgang da før jeg er hjemme igjen på lørdag kveld.

Leser og svarer på mailer i morgen tidlig. Etter det er jeg tilgjengelig på 92 22 65 44.

Så ikke nøl med å ta kontakt hvis du lurer på noe.

Eirik.

Skrevet

Motoren er nå momset inn til Norge.

Motoren kommer fra en bil reg. i slutten av 1993, men 1994 modell. Hjernen er uten EWS. Selgeren fikk aldri satt motoren inn i sin E30. Men han prøvekjørte motoren i M3en som motoren kommer fra. Ingen ulyder. Og det sto 110.000 km på telleren. Garanterer ikke 100% om dette stemmer. Men motoren er tett og fin.

Motoren selges for 26.000 kr for motor, og 30.000 kr med girkassen.

Skal til Svelvik utenfor Drammen for å hente en løftebukk i morgen. Skal levere en M50B30 motor til en bekjent. Han har en kompis igjen som er interessert i M3 motoren. Men venter på endelig svar. Han skal helt til Alta med en bobil, og sparer mye penger på å slippe unna fraktkostnader.

Så hvis du er interessert i en bra 3.0 M3 motor og vil ha gratis frakt langs veien jeg kjører, så må du bestemme deg raskt.

Skal rydde delene ut av bilen nå, så nå er det best å ringe 92 22 65 44 for mer info.

Hilsen Eirik.

Skrevet

Har med M3 motoren i bilen til ca Drammen i morgen. Min kompis har enda ikke fått kontakt med han som var veldig interessert i motoren. Han kjører tankbil, og sover sikkert.

Men i alle fall så har jeg M3 motoren og girkasse med meg i bilen. Har også motorkran med meg. Så hvis noen vil ha motoren og er raske i avtrekkeren, kan dere ringe 92 22 65 44 fra i morgen tidlig.

Eirik.

Skrevet

SÅ nå har du papirer på den ? da er jeg litt interesert. da jeg vurdere m3 motor i begge bilene mine.

kan du levere den i mandal ?

Skrevet

Ja, jeg har kvittering på betalt moms, og kopi av tollpapirer. Men det tar noen dager før en får de formelle dokumentene fra tollvesenet tilsendt i posten. Men de vil jo selvfølgelig ettersendes. Da er det ingen problemer med godkjenning.

Ja selvfølgelig kan motoren leveres i Mandal. Akkurat der du vil ha den.

Kan du ringe meg i løpet av formiddagen? 92 22 65 44. Jeg har jo ditt nr og.

Så snakkes vi.

Eirik.

Skrevet
Ja, jeg har kvittering på betalt moms, og kopi av tollpapirer. Men det tar noen dager før en får de formelle dokumentene fra tollvesenet tilsendt i posten. Men de vil jo selvfølgelig ettersendes. Da er det ingen problemer med godkjenning.

Ja selvfølgelig kan motoren leveres i Mandal. Akkurat der du vil ha den.

Kan du ringe meg i løpet av formiddagen? 92 22 65 44. Jeg har jo ditt nr og.

Så snakkes vi.

Eirik.

Ringer deg i morgen, vis det går i orden med bilsalget ikveld, liker ikke handle før pengene er på konto

- kim

Skrevet

Han som var interessert i M3 motoren meldte seg aldri. Så da er gratis frakt til Alta utelukket for han.

Til deg Kim, så trodde jeg at jeg hadde nummeret ditt lagret. Men fant det ikke. Det samme skjedde med en annen jeg skulle ringe.

Kom ikke av gårde igjen fra Svelvik før 23.30 i går kveld. Mye styr å få en 4 søyler på en tilhenger. Ville prøve å ringe deg slik at du kunne se motoren før du gikk på jobb. Uansett er jeg å treffe på 92 22 65 44.

I tilfelle du vil ha motoren, så kan jeg i tilfelle kjøre til Flekkefjord. Har en bror der som jeg skal hjelpe med noe. Da har du i tilfelle bare en time å kjøre hver vei. Det burde være overkommelig

Men ta gjerne kontakt med meg.

Til andre interesserte, så er motoren enda ikke solgt. Så det er bare å ta kontakt.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...