BorreSorensen Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Helt ny på siden her, veldig gøy å følge med. Masse fine biler og gode tips. Her er min 09 320 DAT Msport. Bilen har navi prof, hifi prof Logic7, panorama, lyspakke og speilpakke mm. Ettermontert mørke ruter Montert 225 M felger Montert Hartge eksos Byttet til kromgrill Byttet til hvitere pærer i tåkelys og AE Ikke fornøyd med Blue Thunder H8, venter på led fra Angel iLight fra EAS Ønsker meg frontspoiler fra 3D design med cf splittere... Her er noen bilder, dessverre ingen stor fotograf:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Meget pen bil! Er visst viktig med pene bilder eller så får du så hatten passer. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Gratulerer med ny fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Gratulerer med ny bil. Den var pen Faceliften på nye 3-serien gjør underverker for bilen. Det er bare å pøse ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 må nok ta fleire bilder av bilen! Dette såg jo riktig sprekt ut! Må få meg hartge eksos eg og.... Ellers så er lci fronten hakket fetere med de nyrene og panseret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Velkommen til forumet og gratulerer med en flott BMW. Du vil ikke angre på at du valgte dette bil merket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 grattis så mye med en skikkelig pen bil velkommen til Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Nydelig bil med veldig riktige oppgraderinger! Går rimelig greit også de 320Dene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Gratulerer med flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Gratulerer! LCI er lekkert! Kunne du ha tatt noen bedre bilder? Har du tonet rutene helt frem eller? Hvor mye innsyn tok du? Skal få gjort dette med det første jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Meeeget pen e91 og 225M felgene ser meget bra ut, gratulerer så mye. Kult å se at folk modder helt nye biler. Og ja, 3D design leppa med cf splittere er utrolig tøff, men koster vel kanskje mer enn det smaker. Kult at det er andre her i landet som kjenner til 3D design. Har du undersøkt hva det hadde kostet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Lekkert.. Det er utrolig hvor stor forskjell det er fra pre-facelift til facelift (LCI) på E90 og E91. Den nye oser av en helt annen klasse enn pre-faceliften (desverre) for ombyggingen av en pre-facelift ville blitt dyrt. Hva slags planer har du videre for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 gratulerer med en nydeli bmw og velkommen til et hyggeli bmw forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Gratulere med fet bil Vil ha mere bilder! å finn en litt mer lysere plass neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hei og velkommen til forumet! Og ikke minst; gratulerer med ny, flott BMW! Som du ser har jeg selv samme bil og er kjempefornøyd! Kjøpt ny ifjor høst (da LCI kom) og har nå kjørt ca. 11000 km. Veldig fornøyd med forbruk også som ligger på ca. 0,7 siden jeg fikk den... Ser du har M-pakke..farger? (Karbonsvart?) Lykke til framover! Blir sikkert lengste veien hjem mange ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå