Gå til innhold

Nye 3 serien

Share

Anbefalte innlegg

Spennende og interessant lesning.. Litt mer artig enn den jeg leste i går hvor dem påstod at dette ble siste generasjon 3 serie til tros for at det er BMWs mest solgte modell.. :lol:

Tegningen av bilen i artikelen er tøff. Her er et ordentlig photoshoppet bilde - jeg for min del hadde ikke hatt noe imot å fahre rundt i en slik en.. ;)

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=288994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende og interessant lesning.. Litt mer artig enn den jeg leste i går hvor dem påstod at dette ble siste generasjon 3 serie til tros for at det er BMWs mest solgte modell.. :lol:

:shock:

høres jo en smule rart ut... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke den blir seende ut som på bildet nede i artikkelen. Satser på den får andre nyrer og lykter.

+1

Liker ikke at nyrene begynner og bli så store, får bilen til å se ut som en gris i fronten :lol: Men skissa øverst i artikelen så ikke så gærli ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke den blir seende ut som på bildet nede i artikkelen. Satser på den får andre nyrer og lykter.

+1

Liker ikke at nyrene begynner og bli så store, får bilen til å se ut som en gris i fronten :lol: Men skissa øverst i artikelen så ikke så gærli ut.

Helt enig. :P

Nyrene begynner å bli alt for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...