Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
En ting til. Mange her har sikkert en lignenede bil, og hvordan er motorene? Er i utgangspunktet ikke så glad i de som er gått over 200000km, er dette godt tenkt, eller er det ikke noe problem å kjøpe en som er kjørt langt? Vil uanstt ta med meg mekaniker kompisen når jeg skal se...

Se mer på servicehistorikk og tilstand enn akkurat hvor mange km den har gått.

Skrevet

hehe, trodde jeg ikke jeg skuller høre på et BMW forum. Fant nestn bare automat gira slike, og syns heller ikke de er så sexy som bmw's 3 serie...

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med avgifter? Forbruket kommet ann på hvordan DU kjører... Bedre å ha en bil med liten motor som du har råd til å bruke, enn å ha en bil med stor motor som må stå i garasjen?

Skrevet

og viss ikke du finner deg noe som passer av 3 serier. hadde det vell gått and og utvidet horisonten litt? 5 serie e34 er ganske kule biler:) jævlig moro og slædde med og.

Skrevet

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... ;Modified= 1248464788;_cmd=similar

91 model å godt 247k ca å ser helt jævelig ut,da hadde jeg godt for en 320i som er godt mindre å ser litt mere ordentlig ut.

Helt sikkert vært grise kjørt i tilegg,men dette er bare min mening.

Eller spar mere penger å kjøp et bedre eksemplar,så kommer du mest sansynelig unna med motor problemer eller sykt mye rust.Men aldri noen garanti uansett da.

Skrevet

Har sett på begge to, de ser strøkne ut, men med de kilometerstandene, er det tross alt mye deler som er godt brukt... Er bilene i tillegg såpass "fancy" utstyrt med bøtte stoler og racing ratt er de mest sannsynlig kjørt veldig hardt. Det er min erfaring hvertfall

Skrevet
En ting til. Mange her har sikkert en lignenede bil, og hvordan er motorene? Er i utgangspunktet ikke så glad i de som er gått over 200000km, er dette godt tenkt, eller er det ikke noe problem å kjøpe en som er kjørt langt? Vil uanstt ta med meg mekaniker kompisen når jeg skal se...

omtrent alle BMW har gått over 200k :P men lell om bilen har gått over 200k, så gjør ikke det noe :) bmw har sterke motorer :)

en e36 320 går greit det og :) sett på en 325diff med sperre, så får du dra litt extra i gearene sia den diffen har høyere utveksling :) har hatt en 320 med 325 diff før, funka som faen, spant irunt som det grein etter ü men så klart, en e36 325 går noe bedre, sia den har 42hk mere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...