Erebus Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null trodde nesten ikke det ble solgt noen av den i norge..
316 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Faktisk ikke importbil, er nok sjeldent som ny i Norge hvertfall.
Erebus Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 lurer på hvordan denne går kontra 535d jeg
Saltkjelen Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Det er jo rett og slett en skam at man skulle spare snaut 8000kr på PDC når man bestilte denne bilen ny. I tillegg er det et stort minus at den ikke har panoramaglasstak. Ellers en svært, svært lekker bil med en fantastisk grom motor!
Hansh Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Det er jo rett og slett en skam at man skulle spare snaut 8000kr på PDC når man bestilte denne bilen ny. I tillegg er det et stort minus at den ikke har panoramaglasstak. Ellers en svært, svært lekker bil med en fantastisk grom motor! Nesten som man kan lure på om det er en forglemmelse som gjør at den ikke har PDC?
Saltkjelen Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Dette er vel bil for deg Saltkjelen? Nix.. Den mangler PDC og glasstak.. Synd for det var en lekker bil!
|Andreas| Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Trenger da ikke PDC? Selv skal jeg, med mindre drømmebilen har det, aldri ha PDC igjen.
Hansh Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Trenger da ikke PDC?Selv skal jeg, med mindre drømmebilen har det, aldri ha PDC igjen. Hvorfor ikke? Har selv klart å lirke bilen frem fra de rareste steder uten for mye styr takket være PDC (Mange idiotparkeringer der jeg jobber).
R Andersen Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Enig, har aldri rygget på noe, og bakfangeren blir stygg med masse små følere. Man klarer vel å bruke speil, og så er det bare en ekstra ting som kan gå i stykker..
E36Cab1 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 PDC er noe unødvendigt tull,bilen har tross alt speil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå