eirikoo Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder av kjerra igjen, nå har jeg brukt endel godprodukter og fått den ganske blank. Da er jeg klar for årets tur til Nürburgring straks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Veldig pen bil, her har du det meste riktig!! Bare et lite forslag, (men som sagt smaken er som baken). -Shadowline lister rundt vinduene, chrome listene skriker oppmerksomhet!! Var det første jeg bytta på min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Takker! Er tildels enig angående lister, men det går litt opp og ned. Noen ganger synes jeg det liver opp veldig med litt krom, andre ganger liker jeg dem ikke. Men har ikke gjort noe med det ennå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Skikkelig fin bil detta! Elsker fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 M5 er aldri feil. nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Bilen er nå til salgs, gutter og jenter. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24069256 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Hei! Var det deg jeg hilste så vidt på på veien opp fra Adenau opp mot utslippet på Nürburgring? Jeg kjørte i tilfelle banebilen til Rune H. Bjerke og fikk se en e39 M5 i speilen, når jeg i tillegg så den var norsk kjørte jeg nesten av veien Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Det har du helt rett i! Tok litt tid før jeg så at dere var norske også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå