Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få igjen for min E34 1991 modell?


sandbuin
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

lurer på hvor mye jeg ca. kan få igjen får min bmw 5-serie 1991modell?

så vidt jeg har sett noe rust, men det er så lite at du behøver ikke tenke på det. :D

Km.stand rundt 202.000

Årsmodell 1991

Karosseri Sedan

Sylindervolum 2.0

Effekt 150 hk

Drivstoff Bensin

Girkasse automat

Farge Sølv

Interiørfarge Grå

iyudi3zzu67fa8qrodwu.jpg

f19z6dneukkzmcv43syk.jpg

0z7v7npeymr5xlybhwtk.jpg

4th5hkr5bgbr5eauwfgz.jpg

vuaankt1ijh5gm9hif2d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi snakker om en 18 år gammel bil med over 200000 km på telleren... det er ikke mye rust på denne bilen. Hvor mye bilen er verdt er vanskelig å si, men trolig har den en større bruksverdi enn handelsverdi. Kjør den ut... med mindre en spesielt interessert dukker opp som er villig til å betale ekstra for nettopp denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20, men prøv 29 driver med kjøp og salg av bruktbiler faktisk, men realistisk pris for en 520 91 mod rundt 20 22, er lenge siden de kosta 35 t 40, er det man kan prute en e 39 96-97mod ned i det nå

men prøv 29 og gå heller ned, det som er fint med bruktbiler er at markedet sier fra selv når prisen er riktig

om den har gått 200 eller 290 er ikke det viktigste, men at den er hel og fin, men er jo en klar fordel med lavere km.... om et nek skriver 55tusen så er det ikke dermed sagt at han får det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bilene på finn og autodb ligger på rundt 30 - 35 tusen, men de bilene er ikke så strøken å fin som som andre biler kan være.

Denne er det ikke mye rust på, og ingen av eierne har kjøpt på styling eller noe sånt :)

denne er strøken etter sitt til å være en 1991 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bilene på finn og autodb ligger på rundt 30 - 35 tusen, men de bilene er ikke så strøken å fin som som andre biler kan være.

Denne er det ikke mye rust på, og ingen av eierne har kjøpt på styling eller noe sånt :)

denne er strøken etter sitt til å være en 1991 modell.

Jo jo, sant nok det, men folk har for høye forventninger når de skal selge bilen sin, denne er ikke verdt 35000,- ikke for og være idiot, denne peker mer mot 20000,- klassen, ettersom hvor gammel bilen er, det er en 520i, noe rust her og der, du kan holde deg til 29000,- og forvendte at mange kommer til og prute denne ned til under 25000,- Tror du skal være nokså fornøyd vis du for mellom 25-30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...