Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få igjen for min E34 1991 modell?


sandbuin
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ja da har du gullhår ræva hvertfall 40 lapper for en 5skyv, unner deg hver krone om du får det til, men ikke bli skuffet om du ikke hører mer fra eventuell kjøper da, du får jo en pen 525 med skinn og alt for 40 eller en E39 520 96 97 om du pruter litt, driver som sagt med  bruktbiler på si, har hatt noen av de, en E34 520 er tung og selge om den ikke er billig, ikke for og være slem men en bil som ser sånn ut hel og fin 520 91 mod betaler jeg ikke mer enn 10 12tusen inn for og priser den ut for 20 t 22, har ikke så lang erfaring med dette startet med bruktbiler i 1993 og har rundt 50 biler innom hvert år deriblandt en del BMW

Men som sagt får du 40 så har du mer flaks enn du har lov til, ring til bmw og spør hva de vil gi deg for den O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å skrive at den nesten er som fabrikkny er ikke det å dra det langt? tenkt om det kommer en langveisfra som forventer en strøken bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skal stusse så veldig om det blir satt en pris lapp påf.eks 35 000 på denne. Virker til å være ett pent eksemplar, og det er ikke lett å finne e34'r som ikke har blitt overmannet av rust nå lenger dessverre. Er jo mange e30'r som går for mer som er i samme, om ikke dårligere stand, og e34 er jo en mye mer praktisk og behagelig bil enn e30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mange e30'r som går for mer som er i samme, om ikke dårligere stand, og e34 er jo en mye mer praktisk og behagelig bil enn e30...

Marked og etterspørsel... HAR INGENTING MED HVOR GOD BILEN ER...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skal stusse så veldig om det blir satt en pris lapp påf.eks 35 000 på denne. Virker til å være ett pent eksemplar, og det er ikke lett å finne e34'r som ikke har blitt overmannet av rust nå lenger dessverre. Er jo mange e30'r som går for mer som er i samme, om ikke dårligere stand, og e34 er jo en mye mer praktisk og behagelig bil enn e30...

Jeg er enig i denne vurderingen og man er faktisk ikke en forbryter selvom man forsøker å selge dyrt. Eventuelle kjøpere bestemmer prisen og man trenger kun én kjøper som er villig til å betale f.eks 40000 kroner for bilen... så er den faktisk verdt 40000 kroner i markedet. Mange nordmenn har en heller merkelig oppfatning av hvordan et marked fungerer... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe jeg betaler glatt 60 t 90 lapper for en fin 325 E30, eller 50 t 70 for en fin 323 E21

Der ser man... og det er ditt valg. Jeg vil mene at 60-90 festblanketter for en E21 eller E30 er alt for mye. En E34 er en mye mer gjennomført konstruksjon og ikke minst klarer den seg mye bedre mot tidens tann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mange e30'r som går for mer som er i samme, om ikke dårligere stand, og e34 er jo en mye mer praktisk og behagelig bil enn e30...

Marked og etterspørsel... HAR INGENTING MED HVOR GOD BILEN ER...

Å du mener at markede for en god e34 er dårligere enn e30? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O:)  hehehe jeg skjønner, tusen takk for informasjonen, jeg er ikke så glup, trodde en 76 77mod E21 var minst like god og kjøre :oops:

Jeg vet ikke hva du mener med god å kjøre, men en E21 er iallefall interessant... en E34 er mer trygg og god... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...