Gå til innhold

Olje/Inspection reset tool - utsolgt - mer interresse? : )

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hyggelig å høre folk er fornøyd!

Så har det seg jo sånn at jeg straks har gjennomført 20 handler, og jeg vil kalle det veldig vellykket. Ikke hørt noe negativt i retur, alle virker kjempe fornøyd med produktet.

Så da er spørsmålet, er det mer interesse? Tanken på å ta inn enda fler er jo såklart tilstedet.

Jeg ser også at jeg har fått litt konkurranse på forumet, det er jo artig det :) hehe

Skrevet

Da kan jeg jo skryte litt av deg!

Handelen gikk meget smidig, og god oppfølging på PM underveis. Tok bare noen få dager fra jeg betalte til den lå i postkassa i en ordentlig polstret konvolutt.

Seriøst på alle måter!

Skrevet
Hyggelig å høre folk er fornøyd!

Så har det seg jo sånn at jeg straks har gjennomført 20 handler, og jeg vil kalle det veldig vellykket. Ikke hørt noe negativt i retur, alle virker kjempe fornøyd med produktet.

Så da er spørsmålet, er det mer interesse? Tanken på å ta inn enda fler er jo såklart tilstedet.

Jeg ser også at jeg har fått litt konkurranse på forumet, det er jo artig det :) hehe

Hehe!

Ikke meningen å ødelegge for deg eller noe! Men når du sa det var utsolgt, så tenkte jeg at jeg kunne selge de jeg hadde! :)

Skrevet

Etter bilde å bedømme virker kabelen opptil 2001 modell? Er interessert hvis du tar en ladning til :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Mener jeg hadde diagnosekontakten på min 2001 modell inne i bilen? isåfall burde dere som har 2001 modell sjekke det opp før dere bestiller denne :)

Bare et lite tips :wink:

• 4 weeks later...
  • 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...