Mexos Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Synes ikke budet var så alt for ille jeg. Var jo en 318i. Få igjen noen kronasjer ekstra for stereoen, samt at du beholder hjulene så burde du begynne å bli fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 ja...hmm..men igjen...var nytt tak. strøken bil uten rust eller riper. Stereo må jeg nesten få penger for...om de ikke gir meg mer enn 75 skal jeg skru av lykter foran, tåkelys og den gæææærne leppa foran under fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 og ikke minst de røde bolta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 hhahahahah og de røde kalipperne..hmm..shiiiit...skal få cash for detta as...tross alt brukt mye penger på spraylakk fra biltema..mhm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hmm, jeg ville pushet litt på og fått en litt bedre pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Menne, hvorfor få penger for stereo? Den er det jo bare å plukke ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 hmm..har du egentlig sett bildene av bilen? klikk tilbake til side 13 og prøv å plukk ut stereo..klarer du det uten å bruke noe sterke verktøy så får du halve kebaben min! og dessuten så fløy cd-spillern ut av midtkonsollen når vi ble påkjørt, og nå finner ingen den..rare saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Hmm, jeg ville pushet litt på og fått en litt bedre pris... ja skal nok pushe på en smule her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 og nå er det uklart hvem som har skyldspørsmålet siden motpart sier at jeg byttet felt før kollisjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 og nå er det uklart hvem som har skyldspørsmålet siden motpart sier at jeg byttet felt før kollisjon.. Sto ikke bilen din parkert på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 min stod stille i venstre felt, stod en annen bil i høyre felt, samt en ambulanse bak denne...alle hadde nødblink på men likevel ble vi påkjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 har du ikke en haug med vitner da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Burde ikke gi store problemer at de prøver å vri seg unna når du har flere og spesielt troverdige vitner, men tar sikkert litt ekstra tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Jo, hadde jo ambulanse personell samt minst en bil til..men siden jeg ble rushet til legevakten så satte jeg min lit til at politiet skulle avhøre samt samle informasjon slik de sa de skulle gjøre..Men saken nå er at politiet i lillestrøm / romerike har henlagt saken grunnet intet kriminelt / straffbart å etterforske. Dette gjorde de da de ikke har noen vitner. De har heller ikke skrevet opp info på vitner med unntak av passasjerene i ulykkes bilene. Ambulansepersonellet på åstedet som var "involvert" / vitne til ulykken her heller ikke oppført som vitner hos politiet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 hmm..så på denne igjen og leste litt mer nøye igjennom....Politiet har jo henlagt saken...men når man leser igjennom teksten står det jo klart og tydelig.. at bilen bak kjørte inn i meg... http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4675178.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå