Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke budet var så alt for ille jeg. Var jo en 318i. Få igjen noen kronasjer ekstra for stereoen, samt at du beholder hjulene så burde du begynne å bli fornøyd.

• Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja...hmm..men igjen...var nytt tak. strøken bil uten rust eller riper. Stereo må jeg nesten få penger for...om de ikke gir meg mer enn 75 skal jeg skru av lykter foran, tåkelys og den gæææærne leppa foran under fangern :P

Skrevet

hmm..har du egentlig sett bildene av bilen? klikk tilbake til side 13 og prøv å plukk ut stereo..klarer du det uten å bruke noe sterke verktøy så får du halve kebaben min!

og dessuten så fløy cd-spillern ut av midtkonsollen når vi ble påkjørt, og nå finner ingen den..rare saker...

Skrevet
og nå er det uklart hvem som har skyldspørsmålet siden motpart sier at jeg byttet felt før kollisjon..

Sto ikke bilen din parkert på siden?

Skrevet

min stod stille i venstre felt, stod en annen bil i høyre felt, samt en ambulanse bak denne...alle hadde nødblink på men likevel ble vi påkjørt...

Skrevet

Burde ikke gi store problemer at de prøver å vri seg unna når du har flere og spesielt troverdige vitner, men tar sikkert litt ekstra tid.

Skrevet

Jo, hadde jo ambulanse personell samt minst en bil til..men siden jeg ble rushet til legevakten så satte jeg min lit til at politiet skulle avhøre samt samle informasjon slik de sa de skulle gjøre..Men saken nå er at politiet i lillestrøm / romerike har henlagt saken grunnet intet kriminelt / straffbart å etterforske. Dette gjorde de da de ikke har noen vitner. De har heller ikke skrevet opp info på vitner med unntak av passasjerene i ulykkes bilene. Ambulansepersonellet på åstedet som var "involvert" / vitne til ulykken her heller ikke oppført som vitner hos politiet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...