Reset Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 hei, er det noen som har vært borti at knappene på varmeapparatet detter av? Har sett e39 med vri justeringer, istedet for knapper. er det plug and play? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Hva er egentlig spørsmålet? Skal du bygge om panelet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reset Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 spørsmålet er, har noen vært borti at knappene på AC faller av? Og, er det vanskelig og bygge om til "ikke knapper", altså, hjul man vrir på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 spørsmålet er, har noen vært borti at knappene på AC faller av?Og, er det vanskelig og bygge om til "ikke knapper", altså, hjul man vrir på? Har aldri opplevd det og heller aldri hørt om tilfeller... Ombyggingen har jeg ikke peiling på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z1 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Kjøp et nytt knappe sett på gs/koed og bytt knappene Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Du tenker vel kanskje på å bygge om fra manuelt til automatisk klima ? I så fall så er det mulig. Må ha et panel , og du må ha en del sensorer. Brukt panel koster 1375.- Nytt koster 6242.- koster nok ikke allverden disse sensorene du må ha, men ser for meg en liten jobb. Hjul på klima automatikken får du ikke til E39. Det var det E34 som hadde. Det å skifte selve knotten regner jeg ikke med at du ser på som noe problem , men det er det eneste som duger hvis du vil den skal sitte. Et nytt panel for manuelt klima koster 855.- Da følger trykknappene med.. Vri knapp for luft koster 395.- og vriknapp for varme koster 105.- Hvorfor de har forskjellig pris vet jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Et knappsett kunne jeg tenkt meg, har fått sprekker i to av dem og en tapp har knekt på bakrute varmer knappen, så den driver å hopper ut. Noen som kan finne dette knappsettet for meg? Har kikka på koed, men finner den ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProjectE39 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Finnes et amerikansk firma som selger en og en knapp til BMW-paneler, sender over hele verden. Men husker ikke hva de heter i farten dessverre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Fant stede. Men 20$ knappen da http://www.ihkabuttons.com/buttons.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Et knappsett kunne jeg tenkt meg, har fått sprekker i to av dem og en tapp har knekt på bakrute varmer knappen, så den driver å hopper ut.Noen som kan finne dette knappsettet for meg? Har kikka på koed, men finner den ikke. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=new delenr: 64118375645 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProjectE39 Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Fant stede. Men 20$ knappen da http://www.ihkabuttons.com/buttons.html Ca 100 kr med dagens kurs det da. Praktisk hvis man trenger bare 1 knapp, sånn som meg. Slipper å kjøpe et helt panel og sitte med ørten knapper til overs. Regner med de tjener penger som gress, siden et nytt panel med alle knappene koster 6-700 kr hos BMW.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reset Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 bakrute varmeren, og rest, knappene for viftespeed kan også falle av, samt den sirkulerings knappen faller av... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProjectE39 Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Knappene som har kun 1 funksjon er de som oftest faller av. Dobbeltfunksjon-knappene sitter på en litt annen måte. Hos meg sprakk "kaldere"-knappen på førersiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin L Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 spørsmålet er, har noen vært borti at knappene på AC faller av?Og, er det vanskelig og bygge om til "ikke knapper", altså, hjul man vrir på? så du vil montere vribrytere istedet for displayet? jeg ville aldri gjort det! det displayet er jo genialt. det er det jeg savner mest i e38en min. å montere vribrytere vil minske verdien på bilen mener nå jeg. se på ebay eller noe og se om du finner et brukt display eller knapper der. displayet er jo lett å få ut. ta ut stereoen eller noe og trykk det ut fra baksiden bare Link to comment Share on other sites More sharing options...
korny Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 mente eg ga 700 for del 2 org på BMW. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=new men et he... og bytte. da det satt like mange små gullfarga fjærer der bak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts