Reset Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 hei, er det noen som har vært borti at knappene på varmeapparatet detter av? Har sett e39 med vri justeringer, istedet for knapper. er det plug and play?
Fliid Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Hva er egentlig spørsmålet? Skal du bygge om panelet?
Reset Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 spørsmålet er, har noen vært borti at knappene på AC faller av? Og, er det vanskelig og bygge om til "ikke knapper", altså, hjul man vrir på?
Deep Dish Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 spørsmålet er, har noen vært borti at knappene på AC faller av?Og, er det vanskelig og bygge om til "ikke knapper", altså, hjul man vrir på? Har aldri opplevd det og heller aldri hørt om tilfeller... Ombyggingen har jeg ikke peiling på..
Z1 Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Kjøp et nytt knappe sett på gs/koed og bytt knappene
jolly Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Du tenker vel kanskje på å bygge om fra manuelt til automatisk klima ? I så fall så er det mulig. Må ha et panel , og du må ha en del sensorer. Brukt panel koster 1375.- Nytt koster 6242.- koster nok ikke allverden disse sensorene du må ha, men ser for meg en liten jobb. Hjul på klima automatikken får du ikke til E39. Det var det E34 som hadde. Det å skifte selve knotten regner jeg ikke med at du ser på som noe problem , men det er det eneste som duger hvis du vil den skal sitte. Et nytt panel for manuelt klima koster 855.- Da følger trykknappene med.. Vri knapp for luft koster 395.- og vriknapp for varme koster 105.- Hvorfor de har forskjellig pris vet jeg ikke.
wabby Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Et knappsett kunne jeg tenkt meg, har fått sprekker i to av dem og en tapp har knekt på bakrute varmer knappen, så den driver å hopper ut. Noen som kan finne dette knappsettet for meg? Har kikka på koed, men finner den ikke.
ProjectE39 Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Finnes et amerikansk firma som selger en og en knapp til BMW-paneler, sender over hele verden. Men husker ikke hva de heter i farten dessverre..
wabby Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Fant stede. Men 20$ knappen da http://www.ihkabuttons.com/buttons.html
Deep Dish Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Et knappsett kunne jeg tenkt meg, har fått sprekker i to av dem og en tapp har knekt på bakrute varmer knappen, så den driver å hopper ut.Noen som kan finne dette knappsettet for meg? Har kikka på koed, men finner den ikke. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=new delenr: 64118375645
ProjectE39 Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Fant stede. Men 20$ knappen da http://www.ihkabuttons.com/buttons.html Ca 100 kr med dagens kurs det da. Praktisk hvis man trenger bare 1 knapp, sånn som meg. Slipper å kjøpe et helt panel og sitte med ørten knapper til overs. Regner med de tjener penger som gress, siden et nytt panel med alle knappene koster 6-700 kr hos BMW..
Reset Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 bakrute varmeren, og rest, knappene for viftespeed kan også falle av, samt den sirkulerings knappen faller av...
ProjectE39 Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Knappene som har kun 1 funksjon er de som oftest faller av. Dobbeltfunksjon-knappene sitter på en litt annen måte. Hos meg sprakk "kaldere"-knappen på førersiden.
Robin L Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 spørsmålet er, har noen vært borti at knappene på AC faller av?Og, er det vanskelig og bygge om til "ikke knapper", altså, hjul man vrir på? så du vil montere vribrytere istedet for displayet? jeg ville aldri gjort det! det displayet er jo genialt. det er det jeg savner mest i e38en min. å montere vribrytere vil minske verdien på bilen mener nå jeg. se på ebay eller noe og se om du finner et brukt display eller knapper der. displayet er jo lett å få ut. ta ut stereoen eller noe og trykk det ut fra baksiden bare
korny Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 mente eg ga 700 for del 2 org på BMW. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=new men et he... og bytte. da det satt like mange små gullfarga fjærer der bak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå