Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Husker du hva slags sokkel det er som sitter i bremselyspærene bak..?

Du må for øvrig skaffe deg LED side- og frontblinklys nå som du har LED bak.. ;)

Alle pærene bak har 12 21w BA15s. Utenom revers lys som har W2 16W.

Ja har tenkt på LED blinlys foran også, får vel bli neste prosjekt nå som *follow me home* lys prosjektet er lagt på hylla. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Da bestiller jeg meg nok LED til bremselysene bak. Jeg har LED i blinklysene foran, men har bestilt meg noen nye 7,5w pærer som er dobbelt så kraftig som de jeg har i dag. Satser på at disse vil gjøre susen, så jeg kan gi deg en tilbakemelding når disse er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Da bestiller jeg meg nok LED til bremselysene bak. Jeg har LED i blinklysene foran, men har bestilt meg noen nye 7,5w pærer som er dobbelt så kraftig som de jeg har i dag. Satser på at disse vil gjøre susen, så jeg kan gi deg en tilbakemelding når disse er på plass.

Det får du gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått montert AFE sport luftsfilter. Ble meget fornøyd med resultatet og ikke minst lyden!! :mrgreen:

Ingen tilpasninger eller endringer, passer rett nedi.

0jdg8t8hygcnepzq5ras.jpg

2qeflazuz9gquv2syjvi.jpg

3lkmsorhf68ymajdi18o.jpg

Holder også på med ett annet prosjekt som går ut på og få facelift girkule med fungerende posisjons lys, ikke den vanlige som har vert diskutert her før. Har alt venter kun på en kabel.

Legger så klart ut bilder av det ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenke på nye H11 pærer som tåkelys siden de jeg fikk kjøpt på GS ikke matcher fargen på AE og xenon. Det står H11/12V/55W/5000K. Sier meg ikke så veldig mye, men håper du kan hjelpe! Ser det finnes noe som heter CREE LED, er det for sterkt eller funker dette? hvordan er det med varmeutvikling osv? tusen takk, hvis du kan hjelpe meg! helst linke til produkt på ebay :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenke på nye H11 pærer som tåkelys siden de jeg fikk kjøpt på GS ikke matcher fargen på AE og xenon. Det står H11/12V/55W/5000K. Sier meg ikke så veldig mye, men håper du kan hjelpe! Ser det finnes noe som heter CREE LED, er det for sterkt eller funker dette? hvordan er det med varmeutvikling osv? tusen takk, hvis du kan hjelpe meg! helst linke til produkt på ebay :-)

CREE chip led er litt mer blåaktig en vanlig smd led.

Så skal du ha hvite som ae så er nok disse best:

http://www.ebay.com/itm/2x-H11-12V-7-5W ... 6b&vxp=mtr

så trenger du en slik:

http://www.ebay.com/itm/H8-H11-Car-Turn ... ea&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si i fra har kjent folk på ferrita sport eksos m5 utsende ikke fire utløp men 2 til 2500

kvittering og garanti.

har bestilt selv tenkte dette ville bli bra med filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lyden fin.

fikk beskjed av bmw mekanikker at dette ikke var lurt på denne typen bil.

har du merket noe negativt med filteret

Har ikke hatt noe problemer ;)

har nå vert på helgeTur til Oslo og ingen problemer med filter eller noenting, kun enorm fin lyd ved pådrag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...