Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :)

Ja nei liker å skille meg ut litt og syns den styling jeg har passer på bilen siden den er sort, hadde aldri brukt rieger på for eks. Sølv bil.

Spoileren er rieger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Veldig lite update i tåden her ja :P

Men da kan jeg berolige dere om at veldig snart kommer det en stor update med masse bilder og tekst, liker updater med flere ting samtidig en kun en og en. LAger når alt er på plass :D

Liten forhånd smak er ny idrive, lyspakke, iphone/ipad docking stasjon, nye LED pærer og litt snacks............ \:D/

 

 

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Den store updaten nærmer seg faktisk slutt, er ganske så mye som er blitt gjort denne sommeren og er fremdeles ikke ferdig, så håper jeg blir ferdig til jul da vil dette være min julegave til meg selv :D

er ennå endel ting som gjenstår.  

 

 

Spesial laget folie til interiør lister:

 

post-45863-0-32106800-1382364909_thumb.j

post-45863-0-03235300-1382364942_thumb.j

 

Selv bygget Docking stasjon med musikk, lading og ny idrive med CIC look.  :headbang:

post-45863-0-06762600-1382364952_thumb.j

 

 

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

locking good! har et preface dashbord med koppholdere som du skal få kjøpe av meg hvis du vil :)

takk for det :)  

Nja tror ikke jeg går for helt nytt dashbord, har lyst på koppholdere ja, men har også funnet en guide der man lager det selv. Der  jo selvfølgelig originale deler som blir brukt og i følge guiden så ser det helt 100% ut om man er nøye på selve skjæringen. Det er vist en enkel jobb sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)  

Nja tror ikke jeg går for helt nytt dashbord, har lyst på koppholdere ja, men har også funnet en guide der man lager det selv. Der  jo selvfølgelig originale deler som blir brukt og i følge guiden så ser det helt 100% ut om man er nøye på selve skjæringen. Det er vist en enkel jobb sånn sett.

del gjerne linken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo meget bra ut. Hvordan syntes du "CIC-replicaen" fungerer? Har du flere bilder av denne og dens funksjoner? :)

Takk for det og mer kommer :)

For og være helt ærlig så synets jeg den fungerer helt utmerket angrer ikke ett sekund på kjøpet. Den har ganske så mange muligheter som enten er mer eller lik den originale CIC. Denne er jo 8.0" i forhold til 8.8". Den ser jo ganske så lik ut som du såvidt klarer og se på de ufyselig dårlige bildene :P Tenker da på samme farger og meny oppsett selv om den originale har endringer på tekstene nedover. Har ikke noe mer bilder for øyeblikket av den eller funksjoner. Men alt slikt kommer når jeg er klar for å lage update med alt som er blitt gjort det siste året så du får følge med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...