[P][M][H] Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 hehe sant nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Å fy steike for en rå bil! Der he du noke so skille sej ut i mengda! mn... 0-100 er vell en smule raskare enn 9.0 sek ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Å fy steike for en rå bil! Der he du noke so skille sej ut i mengda! mn... 0-100 er vell en smule raskare enn 9.0 sek ? Takk for det:) i følge motordata så er det 0,9 sek, men kan jo så klart være over eller under;) aldri målt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Da har jeg fått tatt noen bilder av 7,5w LED pærer i mørketid. Som du ser så er det ingenting som tyder på dårlig lys her i gården.! Iphone bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Det så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Det så veldig bra ut Jepp;) for øvrig dyre pærer, men verdt det. Hvordan går det med dine ae? kjøpte du ikke 10w? er grådig fan av og se resultatet kontra 6w og hvordan det er i mørket om man i heletatt ser at det er to ringer vist lyser er for sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Skulle handle forrige uke, men selger er på ferie tom. 30 januar. Må påse at han skriver lav verdi på pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 hvordan er LED lyset kontra halogen ? lyser LED like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 hvordan er LED lyset kontra halogen ? lyser LED like bra? Etter min mening i mine ufattelig småe grøftelys så ja, jeg satt i en 50w halo pære i den ene og må si det var ikke store forskjellen synest no jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Vurderer å handle disse http://www.dybvik-trading.no/?p=5091 Vet om disse er til pre-facelift? Teksten ser ut til si at de er det, men får vel ringe dem og høre. Hadde tenkt å bestille de fra ebay idag, men jeg er litt skeptisk mtp. kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 De der passer kun til facelift E60 61 og E90 92 osv. som bruker H8 sokkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 For øvrig så er nok ebay ikke noe dårlig kvalitet, jeg kjøpte mine hvite ae der for over to år siden og det har aldri vært noe tulle med de. Samme gjelder også de tidligere LED pærene jeg hadde i tåkelysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Da får jeg legge inn bestilling på ebay når jeg kommer hjem ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 nydelig bil virkelig fått det til. mulig jeg er dum men hva heter pærene du har i grøfte lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå