Reef89 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 (endret) Takk for det liker litt utskilling, kun sett en lik live! Pærene er for øvrig hvite HB4 SMD LED på 7,5W. Foreløpig de sterkeste på markedet. Ser slik ut: Endret Februar 22, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hvor kjøper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 www.dybvik-trading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Nok en gang nye LED pærer bestillt, er også 7,5w, men litt sterkere fordiom og med innebygget canBUS. Har også ett prosjekt gående no der jeg holder på og lage Follow med home lights på parkyls, spredere og baklys. Har jo innebygger den funksjonen, men det er jo bare på fjænlys og må tennes manuelt + at det er sjeldent jeg kjører med fjærnlys. Venter på noen deler og skal legget ut bilder og film når jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 har en del å oppgradere på min ser jeg hvilke pærer har i tåkelyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 har en del å oppgradere på min ser jeg hvilke pærer har i tåkelyktene? Hehe aldri feil og oppgradere jeg har foreløpig disse og er meget fornøyd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Blir nok sånne på meg og men må få fiksa kondensen i øyebryna først. Fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Blir nok sånne på meg og men må få fiksa kondensen i øyebryna først. Fin bil du har! Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 jeg har også follow me home i diplayet men får det ikke til og funke noen tips =? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 jeg har også follow me home i diplayet men får det ikke til og funke noen tips =? Du må dra i spaken for fjernlys rett før du går ut av bilen for at followme home skal aktiveres..Dette må da gjøres hver gang du vil ha lysene tent en stund etter at bilen er slått av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Liker bilen din den ser fin ut. Dette med tåkelysa shoppa du dem på ebay? mulig jeg også oppgraderer dette i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Liker bilen din den ser fin ut.Dette med tåkelysa shoppa du dem på ebay? mulig jeg også oppgraderer dette i min Takk det samme:) ja alt blir shoppa på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Er dette deg eller?? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34102477 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Er dette deg eller?? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34102477 Nei det er ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hmmmm:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå