Reef89 Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Kan vel også ta med denne fra GS katalogen 2011:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Orginalpolizei som jeg er så syntes jeg denne bilen hadde kledd M5 styling mye bedre Men det er jo smak og behag selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Utrolig flott bil! ; ) Nå har jeg noe å sikte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Dette må være den fineste Rieger stylinga jeg har sett! Flott bil! PS, har du vurdert å tone mørke de røde refleksene på bakfangeren? Jeg gjor det på en E-46 jeg hadde, vart bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Takk for det folkens Ja er ikke så gale styling når det blir gjort skikkelig, med passform og alt det der. Ang. reflekser så har jeg vudert det fra tidligere tips, men har bare ikke blitt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Råflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferryet Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 NYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 (endret) Har nå lagt xenon kit på hylla og tenkte jeg skulle prøve meg på LED pærer ser det kommer utallige tråder om dette på forumet så tenkte jeg skulle prøve meg på de mest vanligste pærene. LED er under utvikling som bare det og snart blir nok xenon pæren erstattet med LED. Tenkte og lage en liten konkuranse som jeg legger da vekt på: lysstyrke dag/natt Synlighet dagtid Farge Alle pærene er SMD LED. Her ser du hvilke pærer som det konkureres: 1. 5w white. 2. 18 white SMD LED. 3. 102 white SMD LED. Her ser du bilde av pærer nr. 1: Ganske så blå i forhold til AE, selv om de heter white. En god pære synlighet på dagtid og bra styrke i mørket, denne skuffer meg på farge, litt for blå og svakt lys. Pære nr. 2 er helt lik som pære nr. 3, men den skuffer p.g.a svakt lys. Pære nr 3 er altså vinneren her. Den har 102 kraftige SMD LED på seg og lyser utrolig bra på dagtid og mørket, se bildene! Denne pærer gikk over forventningene og er helt hvit, samme farge som ae. Skal du ha LED? kjøp denne! Beklager dårlige lys bilder kveld, men som du ser så er det ett fantastisk lys:) Endret Februar 22, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Genialt! Takk for test! Hvilke AE-pærer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Bare hyggelig du:) har den første versjonen som er på 3W. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Så du ser de mao. ikke i dagslys, du heller? Ser Alpine har kommet med HID-kit til AE, men selvfølgelig ikke til pre-fl (ennå?) http://www.mfestforum.com/forum/showthread.php?t=7830 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Ser di i dagslys jo, ser det på bilde og vist du ser nøye etter, men som sagt dårlig kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Joda, ser også mine i dagslys, men veldig langt i fra F10-AE f.eks. Jeg har 5W, men syns fortsatt de er alt for svake. Ved direkte sollys, er det helt usynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Ja sånn ja, men det kommer vel en ordning på det og snart. Under stadig utvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Har selv bestilt disse 102 smd pærene, for å teste. Er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg. Spørsmålet mitt er om lysstyrken kan sammenlignes med xenon? Altså, ikke hvor stort område de lyser opp, men i lysstyrken når man ser mot lykta, vil møtende biler se at det er led med engang eller vil de kunne tro at det er xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå