Geir Anders Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 For meg virker det som at de nedprioriterer hele kalenderen. Mailer er også lett å "overse", personlig oppmøte er alltid best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 enig på den der. Personlig oppmøte er vanskeligere å avvise enn en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Håper i alle fall det kommer en kalender. jeg skal ha en, samme hva den koster.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Håper i alle fall det kommer en kalender. jeg skal ha en, samme hva den koster.! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Noe nytt her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 kanskje ikke halv 2 om natta men er spent på om det i det hele tatt skjer det her. Hvis det gjør, så skal jeg ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Blir det noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Blir det noe av dette? Har mine tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Må snart komme i salg nå Snart nyttår vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 kom den til jul i år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 venter i spenning nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Fin julegave detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 vis de ikke kommer snart blir det vanskelig og få sendt ut alle med tanke på tiden bestiling, betaling og sending vil ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Hei! jeg prata med forlaget forrige tirsdag, og da skulle jeg iløpet av uka få svar på når jeg skulle få kalenderne! Det har jeg jo ikke fått noe svar på selvfølgelig, ringte 15-20 ganger igår uten svar, og har idag ringt 5 ganger, men jeg kommer ikke fram til den personen jeg skal prate med! Begynner å bli veldig frustrert over dette selv om dagen! Når jeg var hos forlaget og gjorde avtalen så snakket vi om levering i slutten av November, kanskje i begynnelsen av Desember. det er jo NÅ. Jeg vil jo se for meg at et forlag av denne størrelsen, som står for trykking av alt som kommer fra Egmont osv. har en ganske nøye planlagt oversikt over hva som trykkes når, og hvor lang tid det tar! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan få et ærlig svar! Ja, den kommer før jul / Nei, dessverre vi rekker det ikke før jul... Istedenfor: "jeg skal sjekke, ringer deg når jeg vet noe" og alle andre mulige dårlige unnskyldninger for å utsette svaret... Oppgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Det betyr bare at din ordre er såppass liten iforhold til de andre de har, så din blir nedprioritert og kjørt når de har en ledig time her og der... Kjenner til dette veldig godt, da trykkeriet her på bruket er veldig flinke til slike unskyldninger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå