Gå til innhold

1998 BMW 535iA selges! bud mottas!


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Vuderer å selge grombilen, 1998 535iA 3,5 V8 til fordel for E60 525d, 530d eller 535d.. Bilen har gått 155.000km, en kilometerstand som kan dokumenteres via en hel perm fra da bilen kom til Norge ved 40.000km. Siste service Februar 2009 hvor det ble foretatt en Inspeksjon II.

Utstyr: Grønt felt i overdel av frontrute, automat med steptronic, M-sportsratt, multifunksjonsratt, 4x el vinduer, el speil, elektrisk takluke i tonet glass, stor kjørekomputer, CD-veksler, cruisecontrol, utetemp måler, fj-styrt sentrallås, elektrisk justerbare komfortseter med korsryggstøtte, varme og massasje* ++

Modifikasjoner: 18" Rondell D58 8,5x18 og 10x18 med 235/40 ZR 18 og 265/35 ZR 18 sonar, chrome instrumentringer, hvite blinklys bak, hvite sideblinklys, 50/50 supersport senkefjærer, BMW-mattesett, skinninteriør, 17" felger med utslitte dekk, M5 grill

Annet: Nylig byttet toppdekselpakninger. Inspeksjon II service foretatt i Februar 2009. Ny panserwire, byttet innerskjermer, byttet utetemp måler.

Lakk: Forholdsvis pen i lakken, men bærer selvfølgelig preg av at det dreier seg om en 12 år gammel bruktbil. Normale slitasje riper og enkelte riper og parkeringsbulker her og der. Den mest sjenerende skaden er en lang ripe over bagasjelokk. Noe steinsprut.

Diverse: ASC wire defekt (ca 1000kr hos Autopower), trolig slitte casterstag (700kr pr. stag, ca 1500kr i arbeid hos Autopower), sprekk i frontrute etter steinsprut. Bilen har sklidd inn i snøhaug i 2003 med lite skader, men frontfanger, panser og forskjermer ble byttet.

Prisantydning: 179.000kr evt. seriøst imøtekommende bud!

Medfølger en mappe med bilder, kvitteringer, PKK'er, verkstedkvitteringer osv fra da bilen kom til Norge ved ca 40.000km i 2002.

Komfortsetene er montert, men ikke koblet til annet enn + og - for justering av setet i lengde, retninger, høyde, korsryggstøtte osv. Funskjonene for massasje og varme er ikke tilkoblet. Har noen koblingsskjemaer for dette liggende.

Selges grunnet overgang til overnevnte biler. Kan ta spreke dieselbiler i innbytte. Titt gjerne i linken i signaturen for flere bilder og tråd om bil.

vk2nwvzlwgwzpxdgwbvl.jpg

55djmubrgyzvltod7bli.jpg

xlenem4ss600iefhull6.jpg

zprklejyku9okb6e11eg.jpg

q3d50ew9yt97omwgrz11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en flott bil på alle mulige måter, men jeg syns det er for råflott å bruke en slik bil som dette i hverdagen (til tros for at den ikke blir brukt så ofte). Til det syns jeg 525d eller 530d passer bedre til..

Prisen kan diskuteres noe ved hurtig avgjørelse, send PM eller benytt email, saltkjel@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være aktuelt med innbytte i cab gutter. Post gjerne litt mere informasjon om bilene, evt. en link jeg kan titte litt på. Bilen til kjennern vet jeg littegran om, men gi meg litt mer å tygge på der også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...