Gå til innhold

Noen som veit noe om denne bilen? Eller hvem eier var? Dyr?


BimmerE46
 Share

Anbefalte innlegg

I mine øyne er den altfor dyr. 100 000 kroner for en 97-modell basismodell av 5-serie med 240 000 kilometer på telleren. Bruktimport uten multifunksjonsratt og med ettermontert CD-spiller (ser dumt ut i konsollen). Den er som et får i ulveklær. Med fire endestusser i hekken betyr det nesten en stuss pr hest motoren kusker. OK, ikke så ille, men det blir i mine øyne for dumt på en 520i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner litt til bilen og eieren. Denne bilen bærer preg av godt vedlikehold, man skulle absolutt ikke tro at den har gått så langt som den har. Om prisen er for høy eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, men man må nok fremdeles gi litt penger for en bil som er i den standen som denne er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er denne bilen dyr? greit at den er ferdig stylet og deler er dyrt, men er bilen verdt 100.000?

Kommer ann på øyet som ser tenker jeg, jeg syns den var en smule dyr. 80 k syns jeg virker mer realistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, og det er jo ett pluss med tråd her inne om bilen fra før..

Når det er sagt ønsker jeg bare å tilføye, at eksospotter er ett designelement i dag, som med det meste annet på bilen.. Å si at 4 potter kun hører hjemme på biler med motor til det, er som å si at en vinge kun hører hjemme på en bil som har bruk for det, eller at en m-tech frontfanger kun hører hjemme på en bil der det er ett poeng at luftstrømmen blir ledet i riktig retning.. Samme med m3 speil.. Og at tona ruter kun hører hjemme på biler der man faktisk ikke skal se inn fordi man kjører statsledere eller vip-personell.. Store felger kun er til bruk når man trenger store kalippere og skiver og at carbon detaljer kun er nødvendig på biler der man må spare vekt..

Hvis fire potter får bilen til å se bra ut, er det egentlig ett flyvende fett..

Beklager OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, og det er jo ett pluss med tråd her inne om bilen fra før..

Når det er sagt ønsker jeg bare å tilføye, at eksospotter er ett designelement i dag, som med det meste annet på bilen.. Å si at 4 potter kun hører hjemme på biler med motor til det, er som å si at en vinge kun hører hjemme på en bil som har bruk for det, eller at en m-tech frontfanger kun hører hjemme på en bil der det er ett poeng at luftstrømmen blir ledet i riktig retning.. Samme med m3 speil.. Og at tona ruter kun hører hjemme på biler der man faktisk ikke skal se inn fordi man kjører statsledere eller vip-personell.. Store felger kun er til bruk når man trenger store kalippere og skiver og at carbon detaljer kun er nødvendig på biler der man må spare vekt..

Hvis fire potter får bilen til å se bra ut, er det egentlig ett flyvende fett..

Beklager OT

Det blir litt får i ulveklær. Jeg er enig i at det ser bra ut, men jeg synes det er kulere med en ulv i fåreklær.

Bilen det er snakk om er uansett stilig.

btw, det med tonede ruter er jo pga solen. ikke alltid innsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar folkens. Har kontaktet forrige eier og forhørt meg om bilen.

Jeg selv syntes bilen var litt dyr, selvom den er påkostet. Jeg veit at påkost er dyrt. Men ut ifra det jeg veit så tjener man ikke på å style bilen, er ikke akuratt noe innvestering.

Å 80.000 er nok mer riktig sum for denne bilen, men den er god den som pruter denne 20.000 på en såpass "lav" sum hos en bilforhandler.

Jeg avstår fra denne bilen, selvom jeg har lest hele tråden om den, og den var vedlikeholdt meget bra.

Prisen spiller inn, og det er noe småtteri med den som gjør at jeg ikke er så intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...