Gå til innhold

frontrute E30


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

jeg skulle bytte rute på en 85 E30 2 dørs en gang. fikk beskjed av olsen bilglass at det er 4 forskjellige ruter til E30. en med og en uten solskjerm i toppen til 2 dørs. og en med og en uten solskjerm i toppen til 4 dørs. så jeg tror ikke 2 dørs rute passer i 4 dørs bil og omvendt. men vet ikke 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle bytte rute på en 85 E30 2 dørs en gang. fikk beskjed av olsen bilglass at det er 4 forskjellige ruter til E30. en med og en uten solskjerm i toppen til 2 dørs. og en med og en uten solskjerm i toppen til 4 dørs. så jeg tror ikke 2 dørs rute passer i 4 dørs bil og omvendt. men vet ikke 100% sikkert.

Da kunne ikke de vite hva de snakket om.

Ser på koed at alle E30 bortsett fra cab og M3 har fire forskjellige,

klar, Grøntonet, Bruntonet og Grøntonet med grønn kant i topp.

* Cab har kun klar, grøntonet og grøntonet med grønnkant i topp.

*M3 har grønntonet, og grønntonet med grønnkant i topp.

Med andre ord så kan jeg ikke se noen grunn til at den ruten ikke skal passe på bilen din Einar89.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg er ny frontrute en ren helsefordel! Må jo sitte å myse endel spesielt på sene mørke kvelder og i regn. Det forsvant omtrent helt da jeg bytta rute. Så at den ruta har litt av skylden for at synet mitt har blitt gradvis verre er nok ingen spekulasjon.

Ble ikke bedre av at jeg også hadde utslitte lykteglass med de legendariske E30 stearinlysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg er ny frontrute en ren helsefordel! Må jo sitte å myse endel spesielt på sene mørke kvelder og i regn. Det forsvant omtrent helt da jeg bytta rute. Så at den ruta har litt av skylden for at synet mitt har blitt gradvis verre er nok ingen spekulasjon.

Ble ikke bedre av at jeg også hadde utslitte lykteglass med de legendariske E30 stearinlysene.

Haha! :D

+1 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Jo blir ny frontrute!

Men har blitt så mye UT ifra kontoen på den bilen nå i det siste, så får vente litt med det !

og en ting til, dumt med ny frontrute! Får ALDRI steinsprut på ei gammel, bare nye!:P Virker hvertfall sånn!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt dårlig lys på E30 ja! :shock:

Ny frontrute er deilig! :D

Tja, om lyktene har sitti der siden den var ny er det dårlig!

Har bytta selv, og der lyser det bedre enn i mange nye biler: p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...