OLEZZ Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Klart det finns volvo'er som blir pene, men jeg liker ikke 240. Volvo fra 50,60 og 70 tallet er jo rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 hehehe, den med grisen er den beste jeg har hørt på en stund!!!! Åsså så jæveli sann som den er:) Når jeg tenker meg godt om kommer jeg vel nesten ikke på noen biler som faktisk ser mere forfjævlig ut en 240!! Kan jo lage cab av de med boksåpner!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 hva gjør denne mannen på et bmw forum? skrevet det før og gjør det desverre igjen... virker desverre ut som eneste grunnen er og lage kvalm og rakke ned på alt som han ikkeliker selv og alle som ikke har samme smak som han... beklageligvis men sant (i mine øyne ). men On Topic: tviler på at dette funker med en så liten vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 alle tvile på da;o). tvile sjøl:o). derfor eg har kjøpt og betalt 355kr for ei slik "vifte", blei sendt i dag fra usa. synes det er morsomt å ha prøvd det på secmaen min. Planen er og bygge turbo på den, men det blir ikkje i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 alle tvile på da;o). tvile sjøl:o). derfor eg har kjøpt og betalt 355kr for ei slik "vifte", blei sendt i dag fra usa.synes det er morsomt å ha prøvd det på secmaen min. Planen er og bygge turbo på den, men det blir ikkje i år. Heheh, det må du lage en tråd om, så får vi avkreftet det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 vi snakket om og bruke en slik en som vindusvifte i banebilen. Skal love deg at du no kasta 335 kr ut av vinduet. hehe. den blåser omtrent som en middels dårlig hårføner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 alle tvile på da;o). tvile sjøl:o). derfor eg har kjøpt og betalt 355kr for ei slik "vifte", blei sendt i dag fra usa.synes det er morsomt å ha prøvd det på secmaen min. Planen er og bygge turbo på den, men det blir ikkje i år. Join my club, har kjøpt en sånn, den funka ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Kjørte dere i dyno for og dokumentere att det ikke virka eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Må bare=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 hehe, sjokk at det kommer fra dere som kjører PLANETENS styggeste BMW'r.. e36 og e30.. jaja, blir bare mer og mer glad i meg sjøl:) 242,240 med snurre blir det aldri for mange av, mens disse slitne e30'ne og e36 tusser det av og det er ikke mulig å få det gromt, utenom den til Helge Vik har jeg ikke sett noen gromme, men alt med rwd og 1000hk rt morsomt leketøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 hehe, sjokk at det kommer fra dere som kjører PLANETENS styggeste BMW'r.. e36 og e30.. jaja, blir bare mer og mer glad i meg sjøl:) Putt hodet i rompa og si aaaahh. Føler deg vel hjemme da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 måtte bare.. ovlvon min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 hehe, sjokk at det kommer fra dere som kjører PLANETENS styggeste BMW'r.. e36 og e30.. jaja, blir bare mer og mer glad i meg sjøl:)242,240 med snurre blir det aldri for mange av, mens disse slitne e30'ne og e36 tusser det av og det er ikke mulig å få det gromt, utenom den til Helge Vik har jeg ikke sett noen gromme, men alt med rwd og 1000hk rt morsomt leketøy:) Rart jeg ALDRI ser slitne 240'r gitt. Heller ikke jassa opp. Skulle da tru de kjørte rundt med 6 tusenmetere, køl svarte ruter og revehale. Gjerne toppstripe over halve ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Litt av en utvikling ifra elektrisk "turbo" til Volvo 240. Fellesnevneren må vel være at ingen av de funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Litt av en utvikling ifra elektrisk "turbo" til Volvo 240.Fellesnevneren må vel være at ingen av de funker haha +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå