narcatis Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Racing Electric Supercharger - Boost Turbo Nitrous HP 2-3psi står da at den skal levera Nåken så har prøvd? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 VS-motor sa detta funka som faen...mye for penga!! hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 VS-motor sa detta funka som faen...mye for penga!!hehehehe Sa vidar strand det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 nekter jeg å tro. ligger noen tråder om det her. bare tull. men i teorien skulle det jo funke, hvis vifta hadde vært kraftig nok. men 2-3 psi er jo ingenting. 0,1 bar eller noe det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 VS-motor sa detta funka som faen...mye for penga!!hehehehe Sa vidar strand det? Hehe... Må ikke tru på alt jeg sier vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 hva skjer når el motoren ikke klarer mer turtall? da vil den hindre motoren med og få nok luft og ergo gå dårligere. tror ikke jeg vil ha kjøpt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 nekter jeg å tro. ligger noen tråder om det her. bare tull. men i teorien skulle det jo funke, hvis vifta hadde vært kraftig nok. men 2-3 psi er jo ingenting. 0,1 bar eller noe det... 0.138-0.207bar. så ligge rondt 0,1-0,2bar på vanli bilmotor:p. så får vel jeddna litt meir på ein liten 500ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 hva skjer når el motoren ikke klarer mer turtall? da vil den hindre motoren med og få nok luft og ergo gå dårligere. tror ikke jeg vil ha kjøpt dette. ¨ trur kje den el vifto gjer at du møste nåke effekt, for viss motoren suge meir enn vifto klare og levera så hjelpe den jo berre vifto te og snurra litt fortare enn den klare normalt uten hjelp. men koste sjit og ingenting:p. så e litt løye og prøva da då. har ein secma 500ccm eg tenkte og prøva ein elektrisk turbo på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Så rimelig harry ut det der.. hehe. Søk på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Racing Electric Supercharger - Boost Turbo Nitrous HP Med et sånt navn på et produkt så må det jo bare funke dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Kan tenke meg til at en sugemotor suger bedre enn den wannabe Turboen blåser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Fatter ikke at det finnes folk som går på og kjøper noe sånt.. Denne gir i beste fall 0 effekt.. En elektrisk vifte kan ikke gi/produsere mer effekt enn den bruker, i dette tilfelle effekt fra bilen (strøm) I så fall så har produsenten løst energi problemet i verden... Nobels pris til oppfinneren.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Sånn fungerer den: hhah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Fatter ikke at det finnes folk som går på og kjøper noe sånt.. Denne gir i beste fall 0 effekt.. En elektrisk vifte kan ikke gi/produsere mer effekt enn den bruker, i dette tilfelle effekt fra bilen (strøm) I så fall så har produsenten løst energi problemet i verden... Nobels pris til oppfinneren.! hvorfor er ikke det mulig?? en kompressor gjør jo akkurat det! men att disse elektro turboene virker? NEI, alt for lite effekt i strømmotoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Virker at det er noe kraft i dem, men venter fortsatt på noen dynotester med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå