narcatis Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Racing Electric Supercharger - Boost Turbo Nitrous HP 2-3psi står da at den skal levera Nåken så har prøvd? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeb Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 VS-motor sa detta funka som faen...mye for penga!! hehehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 VS-motor sa detta funka som faen...mye for penga!!hehehehe Sa vidar strand det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 nekter jeg å tro. ligger noen tråder om det her. bare tull. men i teorien skulle det jo funke, hvis vifta hadde vært kraftig nok. men 2-3 psi er jo ingenting. 0,1 bar eller noe det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeb Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 VS-motor sa detta funka som faen...mye for penga!!hehehehe Sa vidar strand det? Hehe... Må ikke tru på alt jeg sier vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon///M Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 hva skjer når el motoren ikke klarer mer turtall? da vil den hindre motoren med og få nok luft og ergo gå dårligere. tror ikke jeg vil ha kjøpt dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcatis Posted August 16, 2009 Author Share Posted August 16, 2009 nekter jeg å tro. ligger noen tråder om det her. bare tull. men i teorien skulle det jo funke, hvis vifta hadde vært kraftig nok. men 2-3 psi er jo ingenting. 0,1 bar eller noe det... 0.138-0.207bar. så ligge rondt 0,1-0,2bar på vanli bilmotor:p. så får vel jeddna litt meir på ein liten 500ccm Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcatis Posted August 16, 2009 Author Share Posted August 16, 2009 hva skjer når el motoren ikke klarer mer turtall? da vil den hindre motoren med og få nok luft og ergo gå dårligere. tror ikke jeg vil ha kjøpt dette. ¨ trur kje den el vifto gjer at du møste nåke effekt, for viss motoren suge meir enn vifto klare og levera så hjelpe den jo berre vifto te og snurra litt fortare enn den klare normalt uten hjelp. men koste sjit og ingenting:p. så e litt løye og prøva da då. har ein secma 500ccm eg tenkte og prøva ein elektrisk turbo på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZhilleN Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Så rimelig harry ut det der.. hehe. Søk på youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
André78 Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Racing Electric Supercharger - Boost Turbo Nitrous HP Med et sånt navn på et produkt så må det jo bare funke dritbra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug523 Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Kan tenke meg til at en sugemotor suger bedre enn den wannabe Turboen blåser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Fatter ikke at det finnes folk som går på og kjøper noe sånt.. Denne gir i beste fall 0 effekt.. En elektrisk vifte kan ikke gi/produsere mer effekt enn den bruker, i dette tilfelle effekt fra bilen (strøm) I så fall så har produsenten løst energi problemet i verden... Nobels pris til oppfinneren.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
///FredriK.S Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Sånn fungerer den: hhah Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreRacing@ Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Fatter ikke at det finnes folk som går på og kjøper noe sånt.. Denne gir i beste fall 0 effekt.. En elektrisk vifte kan ikke gi/produsere mer effekt enn den bruker, i dette tilfelle effekt fra bilen (strøm) I så fall så har produsenten løst energi problemet i verden... Nobels pris til oppfinneren.! hvorfor er ikke det mulig?? en kompressor gjør jo akkurat det! men att disse elektro turboene virker? NEI, alt for lite effekt i strømmotoren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Virker at det er noe kraft i dem, men venter fortsatt på noen dynotester med slikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts