Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

Må ikke bilen gå for at det skal skje da? Bilen har vel stått bak en låve det siste året?

Har vertfall ikke sett den vært ute å kjøre..

bilen har stått vinterlagret din dust! den går nå, den har gått det siste året og den går bedre enn hva den lille rotta di av en 520 kommer til å gjøre. så drit i å uttal deg om ting du ikke har peiling på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ikke bilen gå for at det skal skje da? Bilen har vel stått bak en låve det siste året?

Har vertfall ikke sett den vært ute å kjøre..

bilen har stått vinterlagret din dust! den går nå, den har gått det siste året og den går bedre enn hva den lille rotta di av en 520 kommer til å gjøre. så drit i å uttal deg om ting du ikke har peiling på

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du er faktisk like dust som jeg alltid har trodd :)

ikke tro du er bedre=) ikke bmwboy1992 og andybooy jeg ser kjører ALENE lr med mor når dem er ute! skaff deg et liv hans ola, du kjenner ingen av oss. og ikke vet du hvordan bilen er behandlet heller. du har vell ikke sett den annet en med gummi spruten opp etter frontruta di såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle er intrisert i å skryte. mye artiere om ingen aner hva det egentli er, og jeg bare flisere dere alikevell; ) trenger ikke skryt får å virke denne=)

og er heller ikke intrisert i å legge ut noe specs, da jeg ikke synes noen andre egentli har noe med det å gjøre; ) og det utgjør ikke hvor kul bilen er;p men den går passeli greit; )

Må ikke bilen gå for at det skal skje da? Bilen har vel stått bak en låve det siste året?

Har vertfall ikke sett den vært ute å kjøre..

bilen har aldri stått bak en låve. og kjører ikke rundt deg får å vise at den virker vettu, du er totalt uintresang; ) både deg og hva du tror du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på om førerhunden knurra når bakfangeren ble montert????

Hahaha, den var litt artig, i og med at bruker har 1 innlegg, og det var den.

Dette var ikke ment som dissing mot bilen din i det hele tatt, så værsåsnill og ikke kast med meg i snøballen.

Skal ærlig innrømme at dette har vært artig natteunderholdning, men jeg velger å være nøytral ettersom folk blir malt med bensin og kasta fyrstikker etter så fort man ytrer meninger her. Jeg har bare hatt positive erfaringer med bimmers, det er et fåtall som faktisk skjønner hvor heldige vi er som har et slikt forum hvor vi kan ha det gøy og hjelpe hverandre. Og at en slik tråd skal ødelegge dette, det syns jeg rett og slett bare blir for dumt.

Og nå unnlater jeg å kommentere at noen skal henge på mopedportalen osv osv. Jeg bare syns det er barnslig og dumt at noe slik skal skje, sitte å krangle om hvem som er mest dust enn den andre... Likte veldig godt forslaget om at man skal forestille seg at man sitter rundt et bord, selv om folk på bimmers er spredd rundt omkring i hele Norge. Respekt og høflighet gjelder uansett. Vær ydmyk i starten, det lønner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Bra underholdning ass! Ja jeg har ingen venner, ingen samboer og den eneste dama i livet mitt er mamma... Du tok meg på kornet!! :D

ja syntes det passet deg godt. vis du kaller dette underholdning syns jeg virkeli synd på deg, skaff deg et liv utenom en tråd på bimmers; )

haha, synd får deg at ikke jeg er like fjott som deg og slitter og bæter om ting jeg ikke har peiling på. synes fortsatt du bare skal holde knyst om bilen min, etter som du ikke har PEIL på den. trenger ikke sitte her rakke ned på bilen min fordi om du er misunnelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Bra underholdning ass! Ja jeg har ingen venner, ingen samboer og den eneste dama i livet mitt er mamma... Du tok meg på kornet!! :D

ja syntes det passet deg godt. vis du kaller dette underholdning syns jeg virkeli synd på deg, skaff deg et liv utenom en tråd på bimmers; )

haha, synd får deg at ikke jeg er like fjott som deg og slitter og bæter om ting jeg ikke har peiling på. synes fortsatt du bare skal holde knyst om bilen min, etter som du ikke har PEIL på den. trenger ikke sitte her rakke ned på bilen min fordi om du er misunnelig=)

Hva er det med deg egentlig?

Du virker å være det som kalles for en "Feting"

Bare pga noen sier hva de mener (greit noen av de var ganske drøye) så trenger ikke du å sitte hjemme å gjøre ett elendig forsøk på å mobbe noen over internett..

Om du hadde oppført deg høflig så hadde du blidd møtt med respekt her, men det klarte du tydeligvis ikke.

Bmwboy1992: Du oppfører deg faktisk enda mer barnslig enn han andy kisen.. å gå til personangrep mot noen på den måten der pga de sier hva de mener og tror er slik man brukte å gjøre når man var en 14-16 år..

GROW UP folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...