gnilb Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Når får vi andre dødelige se dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Ila. denne uka eller neste uke Det avhenger av når adapterne kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 adaptere faktisk. er vel ikke noe grytelokk med kant fra mercedes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Får håpe at de kommer så fort som mulig! Blir jo nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 adaptere faktisk. er vel ikke noe grytelokk med kant fra mercedes?nope. Lorinser har mye tøft, men jeg synes ikke det passer på E30. Vet heller ikke om det jeg har kommer til å se bra ut, men tror og håper det. Om ikke så blir det iaf spesielt Får håpe at de kommer så fort som mulig!Blir jo nysgjerrig Ja, håper på det samme sjøl Edit: Sorte DE er også underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Gleder meg til og se dem på Tore! Som vi har diskutert, blir så sært at det er nødt til og bli tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Ja denne hørtes spennende ut.. Men du må få senket mer da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Men du må få senket mer da... Lool! Super-spent på resultatet ja. *drumroll*.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Ja denne hørtes spennende ut.. Men du må få senket mer da... Du og den senkinga!! Edit: I går ble adapterne sendt, og i dag kjøpte jeg et til sett med felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Adaptere har ankommet, så nå blir det montering av felga en gang i neste uke. Har lagt på gummi, så alt er klart Handla også ett til sett med noen ganske sjeldne 3-delte kantfelger for noen uker siden. De har nettopp blitt borret om til 4x100 etter mitt ønske, og senter på felgene blir lakkert så fort lakkereren til han jeg kjøpte dem av får tid Har også kjøpt sorte DE-lykter til bilen + "bestilt" org. rødsota MHW som skal være relativt strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Blir spennende Ser ut som det er litt farge forskjell på ryggelysene på de der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Blir spennende Ser ut som det er litt farge forskjell på ryggelysene på de der ? Er nok bare lyset og vinkelen som gjør det Her er bilder fra en annen vinkel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Var nok bare det ja Blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Peeeent Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Nice, på tide med litt bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå