316 Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Ja, da var det tid for hyggelig familieforøkelse. Etter å ha trålet meg gjennom bruktbilmarkedet på finn og autodb i 3 lange måneder, falt endelig valget. E30'n har da altså endelig fått seg en lekekamerat i gården. Det nyinnkjøpte "leketøyet" skal være min bruksbil, i utgangspunktet sommer som vinter. Det dreier seg om en Mini Cooper S som ble produsert i 2004. Bilen ble handlet på Trondrud bil samme år og fikk i den forbindelse montert John Cooper Works tuningpakke under huven og aeropakke i form av frontfanger, bakfanger, kanalskjørt og grill. Bilen ble så tatt med til Polen, da eieren arbeidet der borte. I 2006 ble den tatt inn i Norge igjen, og har vært her siden. Bilen har nå rullet snart 41 000, forhåpentligvis vil det bli mange trivelige mil i mitt eie. Bilder fra annonsen: More pictures to come! Men ikke i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Oioi! Er det Works trimming av motor eller er det snakk om kun styling? Mini Cooper S er hysterisk morsom å kjøre. Tror du vil sitte med et digert kjøttglis om kjeften etter de første turene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Cooper S levert med workstrimsett fra Tronrud bil, altså fra day one... Fikk med orginalt eksosanlegg, støtfangere, sideskjørt og kompressor. Ubrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Feeeet tralle Mads! Eneste jeg ikke likte var de ekstralysene..det så gubbete ut, men what the hell! DEILIG REDSKAP ..i tillegg ser jeg du har mista noen tall og bokstaver på skiltet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Grattis med flott Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Wrooooooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Grattis med en snerten liten sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Søt liten bil du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Grattis! Kan jo ikke nekte for at du kler bilen størrelses messig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 hehe... fin liten råtass det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Gratulerer med en kul gnager! Regner med den kommer på våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Gratulerer med en kul gnager! Regner med den kommer på våler? Ja, hvis jeg kommer inn så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 GRATULERER KOM OG SI HEI !! JEG VIL PRØVE LEKETØYET DITT <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 GRATULERER KOM OG SI HEI !! JEG VIL PRØVE LEKETØYET DITT <3 Du har ikke lappen da, Håvard... Neida, kan vel ordne en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå