Jump to content

Mini Cooper S "works" - selges!

316
 Share

Recommended Posts

Ja, da var det tid for hyggelig familieforøkelse. Etter å ha trålet meg gjennom bruktbilmarkedet på finn og autodb i 3 lange måneder, falt endelig valget.

E30'n har da altså endelig fått seg en lekekamerat i gården. Det nyinnkjøpte "leketøyet" skal være min bruksbil, i utgangspunktet sommer som vinter. Det dreier seg om en Mini Cooper S som ble produsert i 2004. Bilen ble handlet på Trondrud bil samme år og fikk i den forbindelse montert John Cooper Works tuningpakke under huven og aeropakke i form av frontfanger, bakfanger, kanalskjørt og grill. Bilen ble så tatt med til Polen, da eieren arbeidet der borte. I 2006 ble den tatt inn i Norge igjen, og har vært her siden. Bilen har nå rullet snart 41 000, forhåpentligvis vil det bli mange trivelige mil i mitt eie.

Bilder fra annonsen:

43_-674438929.jpg

43_-1866468921.jpg

43_-729684977.jpg

43_-410063272.jpg

43_-1832721267.jpg

43_906227210.jpg

More pictures to come! Men ikke i dag. 8)

• Replies 44
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oioi! Er det Works trimming av motor eller er det snakk om kun styling? Mini Cooper S er hysterisk morsom å kjøre. Tror du vil sitte med et digert kjøttglis om kjeften etter de første turene :D

Feeeet tralle Mads! :D Eneste jeg ikke likte var de ekstralysene..det så gubbete ut, men what the hell! DEILIG REDSKAP :D

..i tillegg ser jeg du har mista noen tall og bokstaver på skiltet ditt.