Gå til innhold

Mini Cooper S "works" - selges!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da var det tid for hyggelig familieforøkelse. Etter å ha trålet meg gjennom bruktbilmarkedet på finn og autodb i 3 lange måneder, falt endelig valget.

E30'n har da altså endelig fått seg en lekekamerat i gården. Det nyinnkjøpte "leketøyet" skal være min bruksbil, i utgangspunktet sommer som vinter. Det dreier seg om en Mini Cooper S som ble produsert i 2004. Bilen ble handlet på Trondrud bil samme år og fikk i den forbindelse montert John Cooper Works tuningpakke under huven og aeropakke i form av frontfanger, bakfanger, kanalskjørt og grill. Bilen ble så tatt med til Polen, da eieren arbeidet der borte. I 2006 ble den tatt inn i Norge igjen, og har vært her siden. Bilen har nå rullet snart 41 000, forhåpentligvis vil det bli mange trivelige mil i mitt eie.

Bilder fra annonsen:

43_-674438929.jpg

43_-1866468921.jpg

43_-729684977.jpg

43_-410063272.jpg

43_-1832721267.jpg

43_906227210.jpg

More pictures to come! Men ikke i dag. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oioi! Er det Works trimming av motor eller er det snakk om kun styling? Mini Cooper S er hysterisk morsom å kjøre. Tror du vil sitte med et digert kjøttglis om kjeften etter de første turene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feeeet tralle Mads! :D Eneste jeg ikke likte var de ekstralysene..det så gubbete ut, men what the hell! DEILIG REDSKAP :D

..i tillegg ser jeg du har mista noen tall og bokstaver på skiltet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...