DanielMK Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Kan du gå litt nermere på "barnesykdommer" ? Bremsene er eg klar over, framhjulstrekk var OK på denne bilen da eg prøvde en Og man går ikkje og kjøper ein mini cooper og klager på bagasjeplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hehe, sant. Oljefilterhus som sprekker. Dette ble utbedret på min før jeg kjøpte den, tror ikke det var så rare kostnaden. Takluke som knirker og går sakte. Dette er dyrt, men kan dekkes av garanti. Knirking i ratt. Det er sleperingen som holder fast multifunksjonsknappene som løsner. Det er også noen tidlige 03/04 modeller som har fått ulyd i girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ok Takk for infoen. Om eg skal kjøpe blir det 2007 eller nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Da er det nok ingen fare... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Ordentlig tøff bil! Regner med dette er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Flott eksemplar av en artig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Håper på en mulighet til å få sett på børsa di neste helg (Trackday på Vålerbanen)! Også synes jeg du skal bli med til Nurburgring i Mai! Minien din må jo være ordentlig morsom på ringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Våler, neste helg? Hmmmm Blir vel 02`n du får se da regner jeg med men ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Ja, det er vel strengt tatt bedre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Kommer for å se på jeg! Og ta bilder av deg, Martin! Hehe. Men kjører etter all sansynlighet 02 som nevnt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Kult! Gleder meg til å se 02'n!!! Du skal nok få sitte på, hvis du har på deg den rosa neglisjèen som jeg liker så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Det er greit! Kanskje du vil at jeg skal montere mitt nye Go Pro kamera på bilen din?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 GoPro blir helt sjef! Men jeg får nok ta med meg litt såpe/skyllevann og et MF håndkle, slik at me ikkje ripar lakken med sugekoppane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 knall tøff Cooper S du har! liker de miniene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Bilen selges. Hvis noen skulle være intr. ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå