Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
min funker veldig bra=) det er en trelitring.. eneste er vel at den er en smule tyngre en coupeen...

M3 sedan 3,0l antall:868+415 høyrestyrt fra 06/94 til 07/95

M3 sedan 3,2l antall:1 296 +694høyrestyrt fra 11/95 til 01/98

m3 limo med 3,0 er med andre ord mer sjelden.. lurer på hvor mange som er individual og gul av dem.. det har jeg=)

Jeg vil gjerne se en tråd om den bilen hvis du gidder :)

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
min funker veldig bra=) det er en trelitring.. eneste er vel at den er en smule tyngre en coupeen...

m3 limo med 3,0 er med andre ord mer sjelden.. lurer på hvor mange som er individual og gul av dem.. det har jeg=)

Jeg vil gjerne se en tråd om den bilen hvis du gidder :)

har ikke tråd om bare den bilen.. har bare en med alle bilene våre

m3n min er desverre litt skada for tida.. men skal til oppretting om to uker.. bare pm meg for mer info=)

Skrevet

står en m3 3,0 limo i gt-grønn farge i garasjen min..dønn strøken :)

Skrevet
Sedan - uten tvil! Coupeer renner det over av her til lands, sedanen ser du sjelden.

00130092_67604.jpg

00130091_67604.jpg

:twisted: Se der ja, flott farge synes jeg da, tror ikke jeg vil ha rød, sølv eller sort M3. Kunne godt tenkt meg samme farge som touringen min, Santorin Blå

3i8szw80x5s0ebpny1ag.jpg

eller Estoril blå

t8vfby7yvltileob6uzz.jpg

Skrevet

hehe:P har en kompis som sikler fælt på bilen din, men han er sånn skeptiker så den hadde visst gått litt for langt.. har prøvd å overtale han til å stikke å se på den, men..

Skrevet
hehe:P har en kompis som sikler fælt på bilen din, men han er sånn skeptiker så den hadde visst gått litt for langt.. har prøvd å overtale han til å stikke å se på den, men..

Langt?? Bilen er knapt innkjørt :lol: 525dat M-sport var drømmebilen min i go del år før jeg kjøpte den. Den bærer definitivt ikke preg av km.stand og blir pleiet veldig godt. Problematikken som ofte er diskutert på 525/530d modellene er denne helt fri for, eneste jeg har byttet er matepumpen eller inline pumpen på ca 150000km. Så om han sikler etter min og vil ha en unik bil som skiller seg ut blant sølv/sort E39 så finnes det ikke mange med farger jeg har på E39.

Skrevet

nei sant det=) han driver å skal selge en fjallasport navara, så om han får den solgt skal jeg få han overtalt.. =)

Skrevet
nei sant det=) han driver å skal selge en fjallasport navara, så om han får den solgt skal jeg få han overtalt.. =)

Gjør det :wink: Så kan det hende jeg må spandere en flaske cognac eller no på deg 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...