Gå til innhold

Pris på forsikring??

3lly
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe meg en E30 320, godkjent ombygd til 325. Lurer på pris på forsikring, Full kasko... MAKS i bonus , skal settes på far min(40år) lappen siden han var 18år osv osv... Lurer bare på en CA.pris på forsikring...

Også et lite spm.til hvis noen vet noe om dette :P 320motor, ombygd med turbo osv, hvordan er det å få godkjent dette på E30 320kaross? Div som må bygged om som bremser osv ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare unngå IF så blir det bra. Det er det desidert verste møkkaselskapet jeg noen gang har vært i befatning med.

Hvorfor det? Jeg hadde gjensidige før, men da if kontaktet meg for å gi bedre pris gikk jeg over der.

Har hvertfall vært fornøyd med kundebehandleren som jeg har hatt.

Men nå blir det sikkert nytt bilkjøp og der klarte nok ikke IF å matche Gjensidige i det hele tatt så nå blir det nok bytte igjen tenker jeg.

I morgen skal jeg forresten få besøk av en fra Vesta som vil gi meg tilbud.

Sist de kom avtalte møte og kom på besøk ble hun damen litt flau da hun fikk en årssum på over 40 000 bare på bilen min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare unngå IF så blir det bra. Det er det desidert verste møkkaselskapet jeg noen gang har vært i befatning med.

vil ikke si det er der værste "møkkaselskapet" jeg har vært borti... Men helt klart et selskap det er vært å styre unna om mulig.

Utrolig pågående i markedsføringen sin og alt kan forsikres til en bra pris.. Også starter problemene, tør ikke engang tenke på hvordan det ville vært å fått en skade med forsikring der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...