3lly Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Tenker på å kjøpe meg en E30 320, godkjent ombygd til 325. Lurer på pris på forsikring, Full kasko... MAKS i bonus , skal settes på far min(40år) lappen siden han var 18år osv osv... Lurer bare på en CA.pris på forsikring... Også et lite spm.til hvis noen vet noe om dette 320motor, ombygd med turbo osv, hvordan er det å få godkjent dette på E30 320kaross? Div som må bygged om som bremser osv ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Ring forsjellige forsikringselskaper å hør om pris (evt nett kalkulator). Du får det ikke mer nøyaktigt enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 På faren din er det vel snakk om en symbolsk sum, mellom 1500 og 3000 kroner et sted vil jeg tippe. Ganger du summen med 10 får du forsikringen på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 send meg en pm med info om bilen (årsmodell kjørelengde dere ønsker i året etc) og fult navn evt fødelsnr så kan jeg beregne pris til dere i morgen (jobber i iF) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Bare unngå IF så blir det bra. Det er det desidert verste møkkaselskapet jeg noen gang har vært i befatning med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Bare unngå IF så blir det bra. Det er det desidert verste møkkaselskapet jeg noen gang har vært i befatning med. Hvorfor det? Jeg hadde gjensidige før, men da if kontaktet meg for å gi bedre pris gikk jeg over der. Har hvertfall vært fornøyd med kundebehandleren som jeg har hatt. Men nå blir det sikkert nytt bilkjøp og der klarte nok ikke IF å matche Gjensidige i det hele tatt så nå blir det nok bytte igjen tenker jeg. I morgen skal jeg forresten få besøk av en fra Vesta som vil gi meg tilbud. Sist de kom avtalte møte og kom på besøk ble hun damen litt flau da hun fikk en årssum på over 40 000 bare på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 nå var vel også iF blitt kåret best for 3gang med de mest fornøyde kundene og desidert raskest oppgjør vedr skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 IF= EKSTREMT mye tull med fakturering og skadeoppgjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 IF= EKSTREMT mye tull med fakturering og skadeoppgjør tror du da har bare hatt en dårlig erfaring selv Selskapet er det som har desidert best skadeoppgjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Det var rette ræva som feis for å si det sånn.... Snakker selvsagt kun av egne erfaringer, for det er langt mer enn et enkelt tilfelle med trøbbel jeg opplevde som IF-kunde i to år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 jeg betalte ca 3000 kr for 320 i på meg.. delkasko bare.. 60% bonus. Dette var i gjensidige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Er klin umulig å svare på noe sånn da det avhenger av veldig mange faktorer som bosted, kjørelengde, tyverisikring osv. Regner med 3-5K. Kosta 10K i ansvar på meg (18år) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3lly Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Ok Var ikke så ille som jeg hadde regna ut da Takker for alle svar... Noen som vet noe om turbo bygging osv da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Jadda. IF i et nøtteskall. Sier en ting i telefonen men gjør noe annet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127164 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Bare unngå IF så blir det bra. Det er det desidert verste møkkaselskapet jeg noen gang har vært i befatning med. vil ikke si det er der værste "møkkaselskapet" jeg har vært borti... Men helt klart et selskap det er vært å styre unna om mulig. Utrolig pågående i markedsføringen sin og alt kan forsikres til en bra pris.. Også starter problemene, tør ikke engang tenke på hvordan det ville vært å fått en skade med forsikring der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå