Gå til innhold

Denne tilhører vel noen på bimmers?


Zaphod
 Share

Anbefalte innlegg

Han har samme nick der, som her, mener jeg å huske.

Stale30 said:

Hello guys!

That e30 is mine, the front bumper are called M-tech2, such as the side panels and rear bumper.

Wheels are very rare 18" BBS Style 5's, but yes they are alittle big, but i got 2 sets of 3.piece 17"s to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bort med alt av styling og på med mindre hjul så er den i boks! Men det æ no meg! :D

(BTW: Bra og se at ikke alle E30 blir opphora..) :!:

Kan da ikke fjerne m-tech! :P

Jo, fordi "alle" har, eller skal ha det. Og e30 er faktisk en av de få? bilene til bmw som er så linjelekker i seg selv- at hvis den er strøken, så betyr m-plasten (enten mtech2 eller m3kit) såpass lite at det er fint at den er helt orginal, standard- bare med fin senk- og riktige felger/dekk.. For å tillate noe, kan det være fint med en alpinalippe og stripene og.. 8) Eneste bmwen som har samme statusen hos meg, må være e28..

Jeg kommer aldri til å glemme den natten meg og "lokketor" her inne var på testtur av e28 535en hans på sotra når jeg var sjåfør. Forbikjøring i kolltveittunellen i andre gir, baaaaaaaaaaaap- bap- uvant bil- 1sek på sperren (skifte til tredje) paaaaaaaaaaaaaap... Og med et hærlig ekstra snerr i tunellveggene ettersom han hadde et liiite hull i potten, akkurat nok for å sette prikken over i'en, og gi det hele en sjarm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...