Petterproo Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 måtte du valse for å få på 255 dekk bak eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-driver Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 måtte du gi mye for bilen ? km stand? bilder av inni bilen takk Feit bil du har : -) hvor mye jeg har gitt er jo ganske uvesentlig.. ga nok.. hehe. den har gått ca. 127k Pen bil! Så ganske strøken ut..Noen planer for den? takk vil ikke si den er strøken, men den er temmelig bra. Har ikke så mye planer for denne.. men driver å lurer litt på solfilm... får se det an litt.. måtte du valse for å få på 255 dekk bak eller ? Ikke noe valsing nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterproo Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Fin bil ja foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-driver Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Blir dårlig med BMW kjøring en liten stund nå.. har klart å kjøre den eneste nøkkelen jeg har til bilen i vaskemaskinen.. Har prøvd å tørke den, men den er død... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Meget pen originalbil, ja. Eneste jeg ville vurdert å bytte er fronten. Liker ikke de brede tåkelysene i originalfangeren. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-driver Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Nå går bmw´n igjen! Pratet med bmw og de sa at jeg antageligvis måtte bytte batteri og kode programere nøkkelen på nytt.. Men jeg tenkte at i stede for å betale 300kr for nytt batteri hos bmw + jobben sikkert, så kjøper jeg heller et batteri hos clas ohlson til 20kr og prøver selv.. Plukket først nøkkelen helt i fra hverandre og dynket delene i elektronikk rens for å være helt sikker på at det ikke skulle være noe fuktighet igjen der. Satte den sammen igjen og monterte nytt batteri. Skrudde på lokket igjen og gikk ut for å prøve.. Den fungerte helt fint uten noe programmering av noe slag Litt rart egentlig, men veldig ok også.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Så bra for deg da Har du gammel type nøkkel da? Nye typen går det ikke å bytte batteri i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-driver Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Så bra for deg da Har du gammel type nøkkel da? Nye typen går det ikke å bytte batteri i Har nok gammel type ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hva er forskjellen på gammel og ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Den nye typen går vell ikke ann å åpne? Lader i tenningslåsen mens man kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-driver Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Den nye typen går vell ikke ann å åpne?Lader i tenningslåsen mens man kjører? Ja, tror det. slik jeg har forstått det i alle fall. Har sett noen bilder og forklaringer på hvordan man skifter batteri i sånne også, men det er litt koplisert. må visst varme nøkkelen med varmepistol for å åpne den, lodde ut det gamle og lodde inn det nye o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 grattis med en flott bil! så veldig pen ut i lakken! vanskelig å legge solfilm & eventuelt ta av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå