Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mazda MX-5 "Miata" er en morsom kjøremaskin selv helt original... klart undervurdert og miskreditert som "frisørbil"... den er mye, mye bedre enn det.

Min tidligere 1990 Mazda MX-5 i 1990. Location: Wimbledon utenfor London.

MX_5.jpg

En ganske artig og morsom historie skrevet av Jeremy Clarkson (Top Gear) for den danske avisen Berlingske Tidende (tilsvarer Aftenposten i Norge). Dansk kan virke litt omstendelig å lese, men akkurat denne historien er verdt å bruke litt tid på... :P

http://www.fri.dk/bil/mest-mulig-sportsvogn-pengene

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En ganske artig og morsom historie skrevet av Jeremy Clarkson (Top Gear) for den danske avisen Berlingske Tidende (tilsvarer Aftenposten i Norge). Dansk kan virke litt omstendelig å lese, men akkurat denne historien er verdt å bruke litt tid på... :P

http://www.fri.dk/bil/mest-mulig-sportsvogn-pengene

Takk for linken, Fredrik.

Din gamle MX5 er jo litt spesiel, da det var en av 55stk som ble tatt inn av importøren til Norge i perioden 1989-1994. Var et stort lass med biler som kom samtidig - kjennetegnes av "norske" ettermonterte blinklys i frontfanger og lyktespylere (unikt for norske/danske MX5er).

Skrevet
volvo 244 med takgrind, standard utseende, bank inn en skamtrimma b230fk, går en slik i sverige med 1042hk... det er sleeper.no!

sleeper.se det;)

:lol:

Passelig sleepy forum det der... LOL

Skrevet

Toyota Yaris Turbo? :lol: 150 villige hk i de :lol: så en slik frese ut ifra et lyskryss engang, gikk faktisk respektabelt nokk den lille rotta der! skjønte ikke en dritt jeg, hørte bare DARatatata FITsjuuuu, og alt jeg så var en liten yaris i full hjulspinn ut :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...