Tomsti Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 jepp men da prøver jeg det akkurat nå sitter jeg og leter etter en som lakkere lyktesenkere i Elverum og omegn. Noen som veit om en kar som gjør det bra og billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 noen som har noen andre ideer for bilen? er egentlig ganske fornøyd med felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Lyktesenkere lakkerer du helt greit selv med en sprayboks;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 ja vært inne på tanken, SuperBeetle. Skal ikke svært mye til å få til, men lakkering og farger er jeg grønn på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 er ikke så vanskelig og lakkere selv. kjøp veldig pent pussepapir 1200korn så pusser du raskt over de delene. Legg på tynne lag, bedre med flere tynne lag så slipper du at det renner så veldig. Så slenger du på lag med klarlakk og la det tørke 1 dag før du du smeller dem på. Husk og gjør det ett sted der det er litt støv fritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Fargen og klarlakk kjøper du hos noen som selger slikt. Det holder nok å matte over dem med en matteduk(som de også selger for en tier el to).. Jeg vil anbefale å grunne med en plast primer først, da tåler de litt bevegelse uten at lakken sprekker.. Du bør spraye tykt nok til at det blir glans mens ikke så mye at de siger. Jeg syntes dog det er bedre med litt sig enn om du sprayer for tynt, da blir det ikke særlig pent.. Uansett så er slike lister så smale at det stort sett er bare til å kline ivei med lakk, om du ser at det siger så kan jeg nesten love at det ser bedre ut når det tørker enn der og da.. Evt har du jo nok lakk til å prøve 10ganger minst Vil tippe det koster deg 500kr inkl alt du trenger... Men om du finner en lakkerer som matcher det så er det jo bare til å gå for den løsningen. Til å feste dem ville jeg brukt biltemas dobbeltsidige teip(grønn rull) dette fikk jeg anbefalt hos noen som driver med bilreklame, og det hang faktisk mye bedre enn med limen jeg først brukte. (sicaflex og slikt har en tendens til å reagere med varmen fra lykten og sige litt ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 takk! tenkte tanken angående varmen fra lyktene ja! men teip? vil lyktesenkerne henge ordentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Jeg hadde iallefall problemer med å slite av igjen mine.. Er viktig at flatene er frie for fett etc før du teiper de fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 ja dem vil sitte da har brukt dobbelsidig teip fra biltema og dem sitter like godt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 da er skjørtene på plass. Tror jeg! har problem med bulkete kanal på høyre side, så skjørtet fikk aldri festa seg til kanalen! men håper det gikk bra! skal ut og sjekke om noen timer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 begynner og komme seg nå, greit bruk med teip hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 ja, var halvrøten maxboteip, så måtte teipe å styre med dekk og slikt for at det skulle sitte ordentlig. på andre sida ligger det ei øks, motorsag og ei slegge som ligger ved skjørtet som press. tar det man får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 jaja selvfølgelig må bruke alt man kommer over jeg brukte sko og bamser hehe mindre blid søster men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 i dag satt jeg og såg gjennom Ebay fo diverse. (fant ingen m3-front til e36!) og det ende med at jeg tok og kjøpte et m-tech pedalsett + fothviler. så gleder meg til at nye emblemer, lyktesenkere og pedalsettet kommer! leker også med tanken på å lakkere grillen helt svart. Samt ordne opp i litt lakkmangler og riper, samt en stygg bulk på høyre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 i dag har jeg fått mege bestilt nye svarte nyrer fra eBay! så får en del nytt. så har jeg snart bursdag, så håper jeg får penger til ny m3 front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå