Tomsti Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Bilder skal komme! fått satt på vintersko på den nå. Første gang i mitt eie at bilen ble vaska i hjulbue, rant møkk så jævlig! øyelokk og m-front er og blir hos lakkerer ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 forresten noen som veit om et bra sted å ta bilder i Elverum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 På gamle brua da? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 På gamle brua da? : ) mhm, det kunne vært kult å tatt det på brua. Er vel strengt tatt ikke lov med bil der vil jeg tro men veit hvem du er Torgis hehe. har du en tråd om bilen din du og ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Fin bil med fin farge Har hatt en e36 sedan i brokatrød selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 takk, syns farga på bilen er utrolig pen! var akkurat ute og prøvde å få lys i angel eyesa for å teste. Det blei lys på venstre sida på bilen, men når jeg satt i ledninga på høyre sida så kom det en lyd, og da ble det mørkt. Antakelig sikringa som fløy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 På gamle brua da? : ) mhm, det kunne vært kult å tatt det på brua. Er vel strengt tatt ikke lov med bil der vil jeg tro men veit hvem du er Torgis hehe. har du en tråd om bilen din du og ell? Hehe ja stemmer det, men hadde vært ett fint sted å ta bilder da. Hm.. nei har ingen tråd jeg, er ikke noe å lage tråd om enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 hmm, ser ut til at baklyset mitt gikk på samme side som parklyset gikk. Er det 10A på disse sikringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 ja det var det, og jeg klarte faktisk å fikse noe sjøl uten hjelp fra andre congratz, Tomsti! hadde vært pent å satt bilen på gamlebrua, med utsikt over byen, Torgis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 nå ble jeg usikker. svart eller grått håndbrekk? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M-Ha ... ccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/E-BRAKE- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 svart. den krommen kan fort se harry ut. grattis med ny bil! tror kanskjej jeg så bilen din utenfor kebaben i elverum her forleden. jeg sto å ventet på bussen på andre siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 too late, ble den i krom tenkte det blei fint med litt anna enn svart. så da er ny pose til håndbrekk og gir kjøpt, sydd i M-farger ja det kan hende! manis eller roma? hvis du er i leiret ved 8-tida så ser du bilen min utafor roma hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Photoshoot? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 too late, ble den i krom tenkte det blei fint med litt anna enn svart.så da er ny pose til håndbrekk og gir kjøpt, sydd i M-farger ja det kan hende! manis eller roma? hvis du er i leiret ved 8-tida så ser du bilen min utafor roma hehe ok. blir sikkert bra uansett:) nei, det var på manis. Det var på søndag den 8. kl 20.34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 presisjon! da var det ikke meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå