JorgenM Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Vi har nettopp kjøpt oss ny bil. Har i tillegg en E46 330i Touring som trolig skal selges. Har tidligere hatt E46 330i Cab. Kona begynte allerede i fjor å mase om X5 og nå ble det endelig. Vi kjører endel hestvogn så ville ha noe med litt mer tyngde, og gjerne krefter. Dessuten var det et par ganger sist vinter da jeg ikke kom opp gårdsvegen med 330i... X5'en er en 2002-model, gått 150k. Ny girkasse ved 105k. Noe av utstyret er: GPS, TV Nivåregulering Dobble vinduer (er dette standard?) Parksensorer foran og bak Sportsseter med minne Sportsunderstell 19" 285/45 foran og bak Varme i fram- og bakseter Interiør er svart skinn og titan lister Tiptronic'en er omvendt av 330i, men jeg har forstått at det kan omprogrammeres av verksted. Det jeg skal gjøre er å ha film på rutene og muligens skifte framlykter. Hentet den i Oslo og kjørte til Trondheim på 1,03 liter/mil, noe jeg synes er svært bra. Det var med 4 vinterdekk, endel bagasje og noe bruk av AC! Hører gjerne hva andre brukere av samme bilen har i forbruk. Her er noen bilder fra Dovre og hjemme i Nord-Trøndelag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 gromvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Fet vogn og kult at noen fortsatt kjøper noe annet enn 3.0d! Har kjørt en sånn litt og det er jækla artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Nå kommer du deg hvertfall opp til gårdsplassen hjemme Og med en såpass grom motor tror jeg ikke forbruket er noe å si på. Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Nydelig bil dette. Motoren passer perfekt i X5! En mye bedre kombinasjon enn 3,0d eller 3,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Grom bil med skikkelig motor! Godt det er fler av oss som verdsetter litt ordentlig volum, selvom jeg blir smågutt i forhold Kjør med hodet og ikke høyre foten, så er det ikke noe problem å ha "normalt" forbruk med slike biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Egentlig tilfeldig at det ble 4,4i, men vil neppe angre på det noen gang. Kriteriene våre var svart utvendig, svart skinn og titan/aluminium lister innvendig. I tillegg vurderte vi kun biler hos forhandler og helst ikke diesel. Gler meg til vinteren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Gratis med bilen.Rå lyd på denne motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Liten oppdatering. Kjøpte nye felger og dekk for noen uker siden. Alle dekkene må byttes så det ble ny felgpakke for sommer og skal bruke 19" sommer-felgene til nye vinterdekk. Idag punkterte jeg på ene vinterdekket og siden veiene er bare så la jeg på nyfelgene. Her er noen biler, dette er 22" kjøpt hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 her må senk til, dette blir for spagat-aktig, bilen fortjener såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 grom vogn du har fått deg der. du burde prøve og møte opp på bimmers treffene vi har noen ganger. så får vi sett gromvogna! her er link til treff tråden: viewtopic.php?f=9&t=89047 følg med her så vil du se neste gang vi har treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Just-turbodiesel: har vurdert det, men det er jo en suv og ønsker å beholde den gode bakkeklaringa jeg har, spesielt på vinters tid. jon///M: jeg var faktisk med på Lånketreff i fjor, men da med en E46 330iAt (nå solgt). Blir nok med på noe i år også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Flott jørgen. Blir aldrig feil med store felger.. Det blir nok flere treff ja. Må prøve å få til noe når jeg kommer hjem igjenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Just-turbodiesel: har vurdert det, men det er jo en suv og ønsker å beholde den gode bakkeklaringa jeg har, spesielt på vinters tid. ville nok heller kanskje vurdert spacere, ser ut som de står litt langt inn, men vanskelig å vurdere uten bilde rett bakfra. 19" vinterfelger gjør seg, synes de felga er grisegromme. Ellers så har du en nydelig bil, har hatt veldig lyst på en sånn en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Siden senk ikke er aktuelt, foreslår jeg også spacere for å få felgene litt lenger ut mot skjermen. Jeg tar forbehold mot at bildene lurer meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå