Aneshen Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Nais! Samme motoroppsett som meg jo! Hvilket trykk kjører du på nå og hvor stort reimhjul? står 0.6 på måleren, måtle 0.55 med digitalt ut (uten cooler, har cooler nå) er org reimhjul, 85, men har bestillt 70, håper å få opp litt mer da ok, merkelige greier dette. Jeg kjører selv på 70mm reimhjul nå. Original M50B25 og en liten intercooler. Men får ikke noe mer enn 0,5bar. Blir spennende å se hvilket trykk du får med 70mm. Du trenger ikke reimhjul vel? Jeg har et 70mm liggende til overs! Er ikke helt lett å få tak i disse lengre Jeg ville også flyttet oljetanken til kompressoren til motsatt side av motoren. Den bør stå i et avkjølt område å ikke rett over eksosmanifolden Når jeg tenker meg om.. hvor sperrer din? RPM? jeg drar jo min til 7000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg har sperra på 6600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 har en 328/m3 kasse i til salgs viss du trenger ny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Liten oppdatering: Fått skifta reimhjul på kompressor 70mm, lader nå 0.8 Skifta Bensin pumpe, Bosch 040 med johan modd i tank M5 stabstag bak, 19mm Og vaska polert det meste : ) klar for rudskogen? JAA!! Noen bilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Pent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Pent ! Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 LED Skilt lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Liker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 New Guges Glow shift red digital Boost Bar og Olje temp i Celsius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VHaugen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Meget flott prosjekt! Kor mykje måtte du ut med for lakk jobben på an? Såg veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Rikti prosjekt på rikti bil! Hvor mye måtte du ut me for dette kompressor kitet? Å hvor kjøper du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 nydelig bil med flott lyd og motoroppsett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Meget flott prosjekt! Kor mykje måtte du ut med for lakk jobben på an? Såg veldig bra ut tja, bare lakkarbe kom på 10 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Rikti prosjekt på rikti bil! Hvor mye måtte du ut me for dette kompressor kitet? Å hvor kjøper du det? kjøpte det brukt av en her på forumet for 15k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå