316 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Den likte jeg egentlig!Men det jeg lurer på, er det bakhjulstrekk? Hadde jo blitt en hysterisk morsom bil med det! Det er nok helt sikkert en kryper, altså ikke bakhjulstrekk - uten at jeg har lest noe mer om det... Hadde mest sansynlig blitt hysterisk livsfarlig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Den likte jeg egentlig!Men det jeg lurer på, er det bakhjulstrekk? Hadde jo blitt en hysterisk morsom bil med det! Det er nok helt sikkert en kryper, altså ikke bakhjulstrekk - uten at jeg har lest noe mer om det... Hadde mest sansynlig blitt hysterisk livsfarlig også. ... Front-wheel drive, powerful disc brakes on all four wheels, the front axle with McPherson spring struts and a centrally guided rear axle with aluminium longitudinal arms and anti-roll bars set the foundation for uniquely safe and agile handling. Er nok FWD, står mye mer info den denne linken: http://seriouswheels.com/cars/2009/top- ... oncept.htm som jeg postet på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå