Marius2002 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 http://www.dinside.no/821579/stilig-mini-kup%E9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Bil med sykkelhjelm nedover øra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Syntes BMW har gjort det SÅ bra med Mini etter de tok over jeg da. Digge biler å kjøre. Hårreisende spreke modeller å få fatt i, til å væære så små som de her. Syntes forøvrig de SER mye bedre ut nå også. For ikke å snakke om lyden i noen av de.... mmmm -Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ser bra ut dette. Mini er moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ser bra ut dette. Mini er moro! Enig.. syntes den så skikkelig ram ut jeg da. Artig leketøy! Så no sprek ut å egentlig... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ligna på et insekt synes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ligna på et insekt synes jeg da He he , ja. igrunn... Litt "creepy-looking" , he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ligna på et insekt synes jeg da He he , ja. igrunn... Litt "creepy-looking" , he he Synes Minien min ser ut som et insekt og jeg... Er i hvertfall ikke lett å lage coupe av en så liten bil, uten at den ser dum ut. Synes den ble bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ligna på et insekt synes jeg da He he , ja. igrunn... Litt "creepy-looking" , he he Synes Minien min ser ut som et insekt og jeg... Er i hvertfall ikke lett å lage coupe av en så liten bil, uten at den ser dum ut. Synes den ble bra jeg! Jupp! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Synes den ble bra jeg og! Hvertfall sinnsykt stilig! Edit: http://seriouswheels.com/cars/2009/top- ... oncept.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Tror dette kunne blitt en artig liten leksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Den likte jeg egentlig! Men det jeg lurer på, er det bakhjulstrekk? Hadde jo blitt en hysterisk morsom bil med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Syns den va knalltøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hadde blitt kul som speedster. Litt mye rare linjer i taket nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Tøff bil! Tipper den er morsom også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå