Jump to content

Lmm gåen igjenn? Hjelp.....


thoslags
 Share

Recommended Posts

Hei.. Eg lurer på om noken kan hjelpe meg litt?? Har en 2001 320d 136hk som går greitt, men aksen kunne vore betre.. Men kjernen er det at når eg har kjørt med bilen i ca en time i strekk so kan den pluttselig begynne å dra skikkelig dårlig! Stopper eg og tar ei pause går den normalt igjen etterpå.. Om eg berre køyre vidare tar det ganske lang tid før den går bra igjen.. Dette skjer helst i motbakker.. Bilen ligger og litt høgt i forbruk. 0,63 på fin langkjøring. Bilen skulle ha vert på service for 9000km siden..Skal inn omgåandes! Kva kan vere feil? Kan det vere Lmm?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du thoslags, han J.Hofstad har allerede gitt deg en liten pekepinne på hva som er mulig defekt. Og det er LMM.

Du kan da trykke på denne linken http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87040 og der kan du da gjøre det som de anbefaler.

I tillegg så er det dårlig etikette å faktisk BUMPE sin egen tråd 2 ganger iløpet av 1 time.

Det er faktsik folk som er på jobb og som ikke kan svare akkurat deg hele dagen.

Når det er sagt, så vet jeg ikke hva som er feil, men rens av LMM er en god plass å starte.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar! Er fullt klar over at han har linka meg inn på den tråden.. Har prøvd å fått svar inn på den tråden. Men fikk ingen respons.. Syns at mine symptomer på bilen var annleis siden eg har jevnt drag, men at den begynner å dra dårlig etter ei tid med køyring.. Syns det er merkelig.. Derfor er eg ute etter litt meir konkrete svar. Og kanskje like erfaringer.. Men skal prøve å få rensa lmm.. So viss noken sitter med samme erfaring eller har ein teori so vil eg gjerne høyre den=)

Link to comment
Share on other sites

Hei.. No har eg tatt rens på luftmassemåler som blei anbefalt av dei fleste her inne.. Lot det tørke lenge. Men når eg skulle køyre igjen gjekk bilen dødt heile tida.. Kva kan vere feil? Har den ikkje tålt spraien? Brukte crc. Sto bak på boksen ka som skulle gjerast.. Syns det var enkelt. So eg skjønner ikkje kva som kan vere gale? Kan den ha vore på grensen til å ryke, so rauk den når eg spraia den?

Link to comment
Share on other sites

trådene i lmm'en har vel vært så fulle av dritt at de rett og slett har brent over, og når du da fjerner dritten på de og satte de i drift igjen så brant resten over for motstanden ble for lav i de. Bare en antagelse det her altså.

Det du må gjøre er å plukke ut lmm igjen å kikke inni for å se om det er noen tynne tråder eller ikke mellom de to "taggene" der inne...

Link to comment
Share on other sites

Hei, ja tenkte det samme som du.. So eg opna og såg.. Ingen skade på trådane.. Men eg fannt ut at røret som går frå lmm til innsuget var løsna. Eller såg det ikkje, men skjønte det, da det er vanskelig å sjå nedi der.. Men fekk iallefall kopla den til igjen og då var alt som det skal.. men trur ikkje bilen gjekk noke betre etter den rensen.. Men greitt å ha gjort det.. Takk for svar=)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No har eg prøvd søsteren min sin e 46 320d 2000mod. Den drar mykje bedre enn min.. Den akser meir brutalt, og drar betre.. Den bruker og en heil del mindre drivstoff! So eg lurer fortsatt på ka som kan feile min? Den drar jevnt og fint, og den drar heller ikkje so dårlig at det kan vere lmm eller turbo.. Men kan eit gammalt dieselfilter eller luftfilter gje soppass utslag som ditta? Ho har forresten 16" Felger eg har 18".. Men det kan vel ikkje ha so mykje å seie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...