ParamedicX5 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Her er min 2007 modell 330xd E92,- coupe skiftet farge fra rød til hvit med carbon folie på tak. Etter ESS tuning 290 HK/600 Nm og 4x4 og "Loaded" med alt utstyr 1.9. kl 17.00 såg den slik ut: - Dagen etter og 12.000,- mindre i lommeboka såg den HELT RÅ ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Gratulerer med enda en særdeles flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Vakkert! Bittelitt kritikk: Jeg misliker karbonfolie, men ser den bra ut og er lagt skikkelig, så kanskje det funker. Tror nok allikevel at jeg heller bare ville hatt det sort. Da er det på en måte ingenting som er juks. Karbonfolie er bare å late som man har noe man ikke har. Litt usikker på de sorte speilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Kanonflott bil! Hvordan leppe er det du har på bagasjeluka? hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Jeg likte den faktisk bedre i rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Jeg likte den faktisk bedre i rødt. Fordelen med folie er at den fortsatt er rød... går man lei ny farge så er det jo ikke verre enn å rive av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Jeg likte den også bedre som rød. Ikke det at den er stygg nå, men jeg føler hvite E92 er mye vanligere enn røde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 hvor var det du gjorde det hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg likte den faktisk bedre i rødt. Fordelen med folie er at den fortsatt er rød... går man lei ny farge så er det jo ikke verre enn å rive av. Jeg likte den også gødt i rødt - i tre uker. En farge du fort blir lei om du ser den hver dag - tro meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 hvor var det du gjorde det hen? En kompis i Oslo som er dyktig på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Kanonflott bil! Hvordan leppe er det du har på bagasjeluka? hvor kan den kjøpes? www.ebay.com (søk på; E92 trunk lip) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Tusen takk! Den var frekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg likte den faktisk bedre i rødt. Den holder seg så dårlig i rødt. En farge som "falmer" lett og nyanser på tak panser, endrer seg fort, takket være dårlig lakk fra BMW. Bilen er allerede omlakkert på garanti en gang, og da er folie smart for å ta vare på bilen. Rød er en farge du fort blir lei...men du verden hvor forelsket jeg ble i bilen når jeg kjøpte den for ett år siden - men du VERDEN, aldri blitt mere lei en farge heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 hvor var det du gjorde det hen? En kompis i Oslo som er dyktig på dette Sender du meg PM med kontaktdetaljer, om han utfører slik foliewrap for andre også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 hvor var det du gjorde det hen? En kompis i Oslo som er dyktig på dette Sender du meg PM med kontaktdetaljer, om han utfører slik foliewrap for andre også? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå