Hawkon88 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 mener tarjei sa at han kunne godkjenne den. da er ikke 400laks så ille lengre Jeg går utifra at prisen stiger da..
eriklepe Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 At den ikke var godkjent nå, hadde en plausibel årsak iflg tråden på bmwccn. Dumt av oss å gå nærmere inn på det her iom tråden ble slettet på bmwccn.
MPowered Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Kompressoren ødlegger prisen litt.. ikke godt å vite hvor lenge en orginal motor holder med 550hp.
PenguiN- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Vet ikke om du vet hvem SS performance er ? Om det er slik at DI har bygd denne bilen (noe jeg tipper ja på) så tror jeg ikke du skal være redd for at motoren ryker..tror heller lappen ryker før motor ryker her ja.
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hmm, 4 dører var bare helt feil i mine øyne...
MPowered Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Vet ikke om du vet hvem SS performance er ? Om det er slik at DI har bygd denne bilen (noe jeg tipper ja på) så tror jeg ikke du skal være redd for at motoren ryker..tror heller lappen ryker før motor ryker her ja. Kjenner godt til SS sine bygg jeg. Alle har sitt syn på saken. Bilen er uten tvil rå, men jeg hadde ikke tatt den.
-Lasse- Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hmm, 4 dører var bare helt feil i mine øyne... Synes fire dører var kult jeg.. Blir straks litt mer familievennlig. Pluss at det gjør bilen ganske unik i forhold til to dørs m3..
Wolfeh Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Kul bil. Men det at den er registrert som en 318 kan vel bli litt ille om man kommer ut for en ulykke eller lignende. Og prisen stiger vel en god del hvis man skal få det godkjent med tanke på effektøkning osv.
PenguiN- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 4 dører er jo på en måte "feil"..men som lasse sier, denne bilen når plutselig ut til ett mye bredere spekter av kjøpere...
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hmm, 4 dører var bare helt feil i mine øyne... Blir straks litt mer familievennlig.
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 ahhh, den der likte jeg! Bare og slå til det, veldig unik, og spesiell den der!
Odd-M Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 I den grad den ikke er godkjent er den ikke verdt mer enn delene den er skrudd sammen av. De som kjører rundt i slikt til daglig sitter på en potensiell gjeldsbombe og burde vært fjernet fra veiene.
-Lasse- Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hmm, 4 dører var bare helt feil i mine øyne... Blir straks litt mer familievennlig.
Captain Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Kan også være noe kjedelig om den er forsikret som en 318 og blir stjålet, da er jo erstatningen deretter. Men selvfølgelig verre om man er ute for en ulykke eller lignende. Forøvrig tøff bil, foretrekker 2-dørs selv, men fin denne
ehrnst Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 om papirer på motor og understell finnes skal det da være fullt mulig å godkjenne denne selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå