noekult Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 BMW horer seg med den strategien syns jeg... Forhjulstrekk BMW, haha, de eierne skal jeg peke på og le av!
bbmw Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 BMW horer seg med den strategien syns jeg... Forhjulstrekk BMW, haha, de eierne skal jeg peke på og le av! :lol:
Kristiansan'årn Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Derfor jeg fortsatt foretrekker e34 og andre bmw'r på 80-90 tallet, og fortsatt kommer til å gjøre det til jeg et blitt gammel! Denne retningen bmw drar seg i er jeg ikke fornøyd med sent from my microwave using tapatalk
gallay Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 BMW horer seg med den strategien syns jeg... Forhjulstrekk BMW, haha, de eierne skal jeg peke på og le av! Større markedsandel for de med dette steget, da bimmere er mye penere enn konkurrentene. En annen ting, ler du av alle med firehjulsdrift også? Det er da snakk om e6/*, x-series, e9/*, osv
Larsinnj Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Rimelig stor forskjell på forhjuls- og firehjulstrekk!
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 HJELP, nå ble jeg kvalm og måtte legge meg nedpå en times tid. DEN FÅR FEILHJULSDRIFT ifølge artikkelen over. Det er ikke tilgivelig å lage en sånn bil som gnager
Fredrik Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Jeg er klar over at den har lagt på seg noen hundre kg. men Z4 har aldri vært en skikkelig sportsbil uansett... *flamesuit on* Dette gjelder vel strengt tatt de aller fleste BMW modellene og i den sammenhengen er E85 blandt de mest sportslige. Forhjulstrekk er imidlertid ikke en strategi jeg deler, men på den annen side har Mini faktisk ganske fornuftige kjøreegenskaper...
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Jeg er klar over at den har lagt på seg noen hundre kg. men Z4 har aldri vært en skikkelig sportsbil uansett... *flamesuit on* Dette gjelder vel strengt tatt de aller fleste BMW modellene og i den sammenhengen er E85 blandt de mest sportslige. Forhjulstrekk er imidlertid ikke en strategi jeg deler, men på den annen side har Mini faktisk ganske fornuftige kjøreegenskaper... Hvorfor er ikke Z4 sportsbil? den tilfredsstiller alle kriterier. Men her på forumet er man jo veldig motstander av toppløse biler, det er jo bare gamle 3 serie som er noe eller? En Z4 3,0 roadster er i faktisk raskere rundt Nurburgring enn E30 M3. Sikker vondt å svelge for enkelte som tror de har supersportsbil som egentlig er en liten familiebil med stor motor. E30 M3 eller andre M3, M5 har ikke noe som gjør den til sportsbil, egenskaper og stor motor er ikke avgjørende. Også gamle tosetere fra MG og Austin er sportsbiler.
Fredrik Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Hvorfor er ikke Z4 sportsbil? den tilfredsstiller alle kriterier. E85 er definitivt en sportsbil... E89 er mer en GT. Jeg har alltid hatt E85 blandt mine favorittmodeller fra BMW (selv med M54B22 motoren). Jeg mener også at designet på E85 er blandt BMW´s aller beste...
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Hmmm da kan jeg bytte Z1 til Z2 Men gnager Du må bare bygge om girkassen så du får 6 gir bakover og ett frem............
Z1 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Hehe da blir den rååå Hva vil den koste etter at Jens har fått kloa i den .
gallay Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Hehe da blir den rååå Hva vil den koste etter at Jens har fått kloa i den . Heh, mer enn vi kan forestile oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå