CrZyWiz Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Noen av dere som tok ett bildet av en rød E92 Coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Btw: Både Hagenisse, Glenno og Dr_S har tidligere klaget over lite bilder fra bane. Fokuserte litt ekstra på de så jeg bør ha noen bilder til dere Sweet Gleder meg nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Står i reglene at man skal ha kjennemerker. Men synes det hadde vært greit at de sa det mens jeg var i pitten fks istedet for å sortflagge meg mens jeg var på banen. Jeg hadde jo kjørt mange heat tidligere på dagen med den komboen. Fikk i alle tilfelle mitt første (og eneste) sortflagg. Dette er bare tøys. Det er en drøss med E30'r bl.a fra Hordaland hvert eneste år som ikke har skilter på banen, kun customskilt med egen valgfri tekst. Det må rett og slett ha vært noe han svensken med svartflagget hadde fått i seg denne dagen, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Holdninga er litt sånn "vi bryr oss ikke om hvordan du har fått skilt, men du må ha det for å slippe inn Cosworth E30'n ble jo sendt hjem... Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Den ble sendt hjem fordi at skiltene var registrert på en annen person og bil. Han kunne heller ikke vise til noen papirer eller forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Synst det er litt drøyt å ha skilter fra en annen bil. Går jo under dokument forfalskning etter hva jeg har hørt. Så er jo en helt grei straff for slikt. Bedre å kjøre uten skilt da. Han kunne jo f.eks bare kjøpt seg prøveskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 helt enig! Bilen hadde og en cosworth motor med sansynligvis en del hester. Men likevel hadde den bare originale 325i bremser! Noe som egentlig er for lite selv på en 325i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Håpte den skulle uttpå så det var en bil med litt ekstra futt i. Hadde sansen for den med M20 og turbo, herlig lyd i den bilen. Jeg la og merke til bremsene på den bilen at de var litt små ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Da er jo dette bare et tegn på at teknisk funker. Den burde tydeligvis sendes hjem igjen. At noen oblater mangler når skiltene tilhører bilen, og alt det tekniske er på stell, er vel ingen krise. Man får jo heller ikke sagt opp ansvarsforsikring så lenge skiltene ikke er levert inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Teknisk fungerte IKKE.. Denne bilen sto i pitlane før den ble avvist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Da er stort sett de fleste av mine bilder lastet opp her: http://www.flickr.com/photos/kevineik/sets/72157622389537508/ Om noen vil følge med meg videre evt. har en flickr konto så legg meg til som contact Har allerede lagt til [space]. Ellers må jeg si til Dr_S, Hagenisse og Glenno at blandt dere er det nok Dr_S som er taperen. Den bilen var ikke veldig fotogen, men skal se om jeg kan hoste opp flere bilder likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Teknisk fungerte IKKE..Denne bilen sto i pitlane før den ble avvist.. Ja, men om man skal sjekke vognkort og sende regnr til biltilsynet på alle, så hadde det tatt utrolig lang tid igjennom teknisk. Denne ble oppdaget ved en "stikkprøve". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Håper det kommer noen flere bilder av min etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hva i....!!! http://www.flickr.com/photos/kevineik/3926382199/in/set-72157622389537508/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Ingen som har noen bilder av min blå E36 323 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå