Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Btw: Både Hagenisse, Glenno og Dr_S har tidligere klaget over lite bilder fra bane. Fokuserte litt ekstra på de så jeg bør ha noen bilder til dere ;)

Sweet ;) Gleder meg nå jeg..

Skrevet
Står i reglene at man skal ha kjennemerker. Men synes det hadde vært greit at de sa det mens jeg var i pitten fks istedet for å sortflagge meg mens jeg var på banen.

Jeg hadde jo kjørt mange heat tidligere på dagen med den komboen.

Fikk i alle tilfelle mitt første (og eneste) sortflagg.:P

Dette er bare tøys. Det er en drøss med E30'r bl.a fra Hordaland hvert eneste år som ikke har skilter på banen, kun customskilt med egen valgfri tekst. Det må rett og slett ha vært noe han svensken med svartflagget hadde fått i seg denne dagen, tror jeg! :)

Skrevet
Holdninga er litt sånn "vi bryr oss ikke om hvordan du har fått skilt, men du må ha det for å slippe inn

Cosworth E30'n ble jo sendt hjem...

Hvorfor?

Skrevet

Synst det er litt drøyt å ha skilter fra en annen bil. Går jo under dokument forfalskning etter hva jeg har hørt. Så er jo en helt grei straff for slikt. Bedre å kjøre uten skilt da.

Han kunne jo f.eks bare kjøpt seg prøveskilt.

Skrevet

Håpte den skulle uttpå så det var en bil med litt ekstra futt i. Hadde sansen for den med M20 og turbo, herlig lyd i den bilen.

Jeg la og merke til bremsene på den bilen at de var litt små ja!

Skrevet

Da er jo dette bare et tegn på at teknisk funker.

Den burde tydeligvis sendes hjem igjen. At noen oblater mangler når skiltene tilhører bilen, og alt det tekniske er på stell, er vel ingen krise. Man får jo heller ikke sagt opp ansvarsforsikring så lenge skiltene ikke er levert inn.

Skrevet

Da er stort sett de fleste av mine bilder lastet opp her:

http://www.flickr.com/photos/kevineik/sets/72157622389537508/

Om noen vil følge med meg videre evt. har en flickr konto så legg meg til som contact ;) Har allerede lagt til [space]. Ellers må jeg si til Dr_S, Hagenisse og Glenno at blandt dere er det nok Dr_S som er taperen. Den bilen var ikke veldig fotogen, men skal se om jeg kan hoste opp flere bilder likevel.. :lol:

Skrevet
Teknisk fungerte IKKE..

Denne bilen sto i pitlane før den ble avvist..

Ja, men om man skal sjekke vognkort og sende regnr til biltilsynet på alle, så hadde det tatt utrolig lang tid igjennom teknisk. Denne ble oppdaget ved en "stikkprøve".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...