OleBV Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Noen flere bilder fra lørdagen: http://www.expono.com/olbredes/albums/4855 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Har e en ekstremt uinteressant bil eller? Ikke funnet ETT bilde av den fra helga! (Gatebil/CCN) Jeg husker jeg så du kjørte ut på banen søndag, men har ingen bilder dessverre. Er forresten i samme båt som deg, finner sjelden noe særlig med bilder av touringen. Jeg er også forøvrig alltid eneste E36 touring på BMWCCN treffene, så tydeligvis en upopulær bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Har e en ekstremt uinteressant bil eller? Ikke funnet ETT bilde av den fra helga! (Gatebil/CCN) Jeg husker jeg så du kjørte ut på banen søndag, men har ingen bilder dessverre. Er forresten i samme båt som deg, finner sjelden noe særlig med bilder av touringen. Jeg er også forøvrig alltid eneste E36 touring på BMWCCN treffene, så tydeligvis en upopulær bil Kjøp deg touringen til Jonnern. Sikler litt selv også på den (ikke lagt ut for salg ennå men kansje snart) . Men er usikker etter fått prøvekjørt e46m3 ikveld på bane for fy å faan så brutalt. Har ikke mere ord annet bredt smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Hvorfor skal jeg kjøpe bilen hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Hvorfor skal jeg kjøpe bilen hans? En rå E34 touring er vel mere fotogen enn e36 touring? (Voksen bil, bare spør SteffanC ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det kommer vel helt an på bilen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det kommer vel helt an på bilen det Du har iallfall en usedvanlig blank og flott e36 touring med ganske grei motor, det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Er da masse bilder av deg etter denne helgen, Dr_S. 2-3 så bør man være fornøyd, din må jeg ha sett 20 av.. Ad|oS, Kjørte du på banen eller? Jeg tok bilder av tre heat på lørdagen, men finner deg ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Var bra med bilder denne gangen faktisk, men det var nok fordi du og Breitbau var der oppe Så jeg er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Du har ingen av min Gunnar? E46 med ARGENT-skilter Hvis du har lagt ut alle bildene dine, så har du ikke etter hva jeg har funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Kun utstilling på meg desverre. Er der nok der problemet ligger hehe Veldig mye bilder av kjøring i forhold til utstilling som blir lagt ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Kun utstilling på meg desverre. Er der nok der problemet ligger hehe Veldig mye bilder av kjøring i forhold til utstilling som blir lagt ut her Da er det det som er interresant for de som ta bilder da se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jeg trodde virkelig andre tok bilder av utstillingen, så jeg droppa det helt denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Sånn var det tydeligvis flere som tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Kun utstilling på meg desverre. Er der nok der problemet ligger hehe Veldig mye bilder av kjøring i forhold til utstilling som blir lagt ut her Jeg syns ikke det er så spennende med stillestående biler, man har jo snart sett alt.., så jeg tar stort sett bare av de som kjører. Dessverre. Men det var MANGE som gikk rundt med speilrefleks og knipset av stillestående biler også, så det er nok mange som ikke har lagt ut bildene sine. Syns det var mange jenter som gikk rundt og fotograferte denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå