Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har e en ekstremt uinteressant bil eller? Ikke funnet ETT bilde av den fra helga! (Gatebil/CCN)

Jeg husker jeg så du kjørte ut på banen søndag, men har ingen bilder dessverre. Er forresten i samme båt som deg, finner sjelden noe særlig med bilder av touringen. Jeg er også forøvrig alltid eneste E36 touring på BMWCCN treffene, så tydeligvis en upopulær bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har e en ekstremt uinteressant bil eller? Ikke funnet ETT bilde av den fra helga! (Gatebil/CCN)

Jeg husker jeg så du kjørte ut på banen søndag, men har ingen bilder dessverre. Er forresten i samme båt som deg, finner sjelden noe særlig med bilder av touringen. Jeg er også forøvrig alltid eneste E36 touring på BMWCCN treffene, så tydeligvis en upopulær bil :)

Kjøp deg touringen til Jonnern. Sikler litt selv også på den (ikke lagt ut for salg ennå men kansje snart) :wink: . Men er usikker etter fått prøvekjørt e46m3 ikveld på bane for fy å faan så brutalt. Har ikke mere ord annet bredt smil 8):D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun utstilling på meg desverre. Er der nok der problemet ligger hehe Veldig mye bilder av kjøring i forhold til utstilling som blir lagt ut her

Jeg syns ikke det er så spennende med stillestående biler, man har jo snart sett alt.., så jeg tar stort sett bare av de som kjører. Dessverre. Men det var MANGE som gikk rundt med speilrefleks og knipset av stillestående biler også, så det er nok mange som ikke har lagt ut bildene sine. Syns det var mange jenter som gikk rundt og fotograferte denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...