GiljeN Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 har 3katter. truls,trine og simba og 2nye kattunger ojeee
Sturlis Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Warsteiner Eller clutchen "Gå ut å luft clutchen kjerring!!" " Slipp ut clutchen!! " haha, fin den ja
Nytern Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Cosmo! Katta mi heter Simons. Drev og styra med bråkete simonseksos når det skulle bestemmes navn. Siden katta var _veldig_ høylytt var det ganske passende
Reset Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Hadde det vært hokatt, så hadde jeg absolutt tatt Alpina, men det er jo en hannkatt:p har tenkt litt mer på Warsteiner.. ellers mange gode forslag her:)
Springsteen Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Siden ingen andre har nevnt denne i denne omgangen av name the cat foreslår jeg Vanos
Superbeetle Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Siden ingen andre har nevnt denne i denne omgangen av name the cat foreslår jeg Vanos Jeg sa det før deg! (ikke i denne tråden da, men samme katten) Men hva med Miura? Vanskelig å finne noe bmw-navn.. Skal klare å si det til katten også.. Å løpe rundt å rope "hoffmeister-knick" er litt slitsomt i lengden...
Springsteen Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Siden ingen andre har nevnt denne i denne omgangen av name the cat foreslår jeg Vanos Jeg sa det før deg! (ikke i denne tråden da, men samme katten) Men hva med Miura? Vanskelig å finne noe bmw-navn.. Skal klare å si det til katten også.. Å løpe rundt å rope "hoffmeister-knick" er litt slitsomt i lengden... Hehe, Dooh! To stavelser med avsluttende vokal-lyd er nok det beste i forhold til katter og hunder. Noe som kan ropes. Tro det eller ei, men katter lyer faktisk også navnene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå