GiljeN Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 har 3katter. truls,trine og simba og 2nye kattunger ojeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Bayer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Warsteiner Eller clutchen "Gå ut å luft clutchen kjerring!!" " Slipp ut clutchen!! " haha, fin den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Moses Det er det katta mi heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 S50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Cosmo! Katta mi heter Simons. Drev og styra med bråkete simonseksos når det skulle bestemmes navn. Siden katta var _veldig_ høylytt var det ganske passende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Subframe disaster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 sveinung:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Derrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Hadde det vært hokatt, så hadde jeg absolutt tatt Alpina, men det er jo en hannkatt:p har tenkt litt mer på Warsteiner.. ellers mange gode forslag her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Cooper? Som i Mini Cooper? Ehh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Siden ingen andre har nevnt denne i denne omgangen av name the cat foreslår jeg Vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Siden ingen andre har nevnt denne i denne omgangen av name the cat foreslår jeg Vanos Jeg sa det før deg! (ikke i denne tråden da, men samme katten) Men hva med Miura? Vanskelig å finne noe bmw-navn.. Skal klare å si det til katten også.. Å løpe rundt å rope "hoffmeister-knick" er litt slitsomt i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Siden ingen andre har nevnt denne i denne omgangen av name the cat foreslår jeg Vanos Jeg sa det før deg! (ikke i denne tråden da, men samme katten) Men hva med Miura? Vanskelig å finne noe bmw-navn.. Skal klare å si det til katten også.. Å løpe rundt å rope "hoffmeister-knick" er litt slitsomt i lengden... Hehe, Dooh! To stavelser med avsluttende vokal-lyd er nok det beste i forhold til katter og hunder. Noe som kan ropes. Tro det eller ei, men katter lyer faktisk også navnene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå