GiljeN Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 jeg tok det i går jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 jeg tok det i går jeg:) spillet er ikke like gøy når du har 8mill på konto:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 ":240p94ag]Har du de riktige / nyeste driverne til skjermkortet da?Hvilket skjermkort har du? Vil tippe det er et driverproblem, da selv eldre pcer klarer å starte alle spill. Det bare funker ikke så bra å spille. Har ingen anelse på hvilke drivere jeg har. Er ikke så inne på data serru. Skjermkortet er nVidia 8500GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 gå inn her, skriv inn din type, og last ned den nyeste skjermdriveren http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Will do når jeg sitter på min egen pc igjen. Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 har da vunet nfs world tour. rimelig lett vil jeg si, hadde egentlig forventet mer. Vanskelighetsgrad? Jeg kjørte tydeligvis litt FOR bra på innledende runde for det ble temmelig vanskelig etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 alle bilspill skal kjøres med alle hjelpemidler avslått! nå er forresten boxen sendt til modding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirmeE34 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 må jo slå av "Idealspor". Tja må vel kanskje det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 må jo slå av "Idealspor". Tja må vel kanskje det ^^ tror ikke det:P vist du ser hvor du ligger i forhold til sporet... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Kjøpte E36 M3 til å drifte med, funka veldi bra i starten.. Helt til jeg måtte prøve E46, beste hittil! For meg ihvertfall... Japsebilene kunne ikke måle seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Kjøpte E36 M3 til å drifte med, funka veldi bra i starten.. Helt til jeg måtte prøve E46, beste hittil! For meg ihvertfall... Japsebilene kunne ikke måle seg! Er det spilleentusiasten eller BMWentusiasten som taler da? Jeg har ikke spillet, men det burde vel være et par potensielle japanere der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 om spillet er realistisk er det ingenting som slår bimmerne i spillet såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Hva med 2,5-16 EVOI og II, er ikke de der? Dette var mine absolutte favoritter i Gran Turismo, - og i virkeligheten, og de burde jo ha potensiale hvis dette spillet er reelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 du må jo ikke sammenligne NFS med GT eller Forza. NFS er jo bare ekspansjonspakker nesten. man lager ikke spill som GT eller Forza på et år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Kjøpte E36 M3 til å drifte med, funka veldi bra i starten.. Helt til jeg måtte prøve E46, beste hittil! For meg ihvertfall... Japsebilene kunne ikke måle seg! Er det spilleentusiasten eller BMWentusiasten som taler da? Jeg har ikke spillet, men det burde vel være et par potensielle japanere der også? Joda, er nok ut ifra spillet Han jeg spiller med er japsefan og han måtte gi seg over til e46 m3 . Men såklart er det opp til hver enkel hva de liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå