Reef89 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 flott denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 tok noen bilder av den på gatebilfestivalen i Surnadal, rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Ganske snasen cæbbe dette, ja. Jeg liker ikke kromfelger, uansett hvor store og prangende de er, men det er nå meg Og så sliter jeg litt med en detalj; forskjellen mellom skjermbuene fremme og bak. Ser ut som to forskjellige biler som er sveiset sammen på midten. Fremme har de den litt buede formen som M3 har, mens bak ser de helt rette ut. Mulig det er bildene som lurer meg, men jeg synes det burde vært matchet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Ganske snasen cæbbe dette, ja. Jeg liker ikke kromfelger, uansett hvor store og prangende de er, men det er nå meg Og så sliter jeg litt med en detalj; forskjellen mellom skjermbuene fremme og bak. Ser ut som to forskjellige biler som er sveiset sammen på midten. Fremme har de den litt buede formen som M3 har, mens bak ser de helt rette ut. Mulig det er bildene som lurer meg, men jeg synes det burde vært matchet bedre. Er nok bare bildene. Er rimelig sikker på att bakskjermene har den orginale knekken som både bak og forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Er nok bare bildene. Er rimelig sikker på att bakskjermene har den orginale knekken som både bak og forran.. Er ikke dere i Automote litt kjent for nettopp å beholde den originale knekken kontra mange andre som bare valser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Er nok bare bildene. Er rimelig sikker på att bakskjermene har den orginale knekken som både bak og forran.. Er ikke dere i Automote litt kjent for nettopp å beholde den originale knekken kontra mange andre som bare valser den ut? Var vel ikke det før, men har blitt mer av det i de siste årene. Er vesentlig mer jobb å beholde "knekken" og breddehele skjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Er nok bare bildene. Er rimelig sikker på att bakskjermene har den orginale knekken som både bak og forran.. Er ikke dere i Automote litt kjent for nettopp å beholde den originale knekken kontra mange andre som bare valser den ut? Var vel ikke det før, men har blitt mer av det i de siste årene. Er vesentlig mer jobb å beholde "knekken" og breddehele skjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Grisefeit bil! åssen M front er det du har? måtte du modifisere fronten for og få Riger leppen til og passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 feteste e46en ever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Lever bilen her enda? adrianlund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Feit bil !!! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruxn Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Litt gammel tråd men, hvilket metall brukte du? Hvor tjukt?? Hvordan lagde du formen?klippa papp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruxn Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Litt gammel tråd men, hvilket metall brukte du? Hvor tjukt?? Hvordan lagde du formen?klippa papp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrianlund Skrevet September 4, 2018 Share Skrevet September 4, 2018 On 4/14/2011 at 4:16 AM, Stian said: Lever bilen her enda? e like hæil enda den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå